صفحه اصلی / کمیته های بوم الله ۲۲ بهمن تنها به ارائه گزارش صرف اکتفا نکنند

کمیته های بوم الله ۲۲ بهمن تنها به ارائه گزارش صرف اکتفا نکنند

به گزارش کسب و کار نیوز رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری روز شنبه در اولین جلسه ستاد دهه‌ی فجر انقلاب‌اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری گفت: تجدید خاطره آن روزهای سرنوشت ساز،مجسم کردن این حقیقت که تنها رمز پیروزی انقلاب حضور توده مردم و این مسئله که انقلاب اسلامی همچنان در اوج جوانی و قدرت ایستاده است سه عنصر اساسی در نظام جمهوری اسلامی است .
علی گرجی در ادامه سخنان رهبر معظم انقلاب افزود: مراسم یوم الله ۲۲ بهمن در مجموع باید به شکلی ترتیب داده شود که تمام این سه عنصر در آن جای داده شود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در ادامه با اشاره عملکرد برخی از کمیته های یوم الله ۲۲ بهمن گفت: بدترین کار این است که روز ۲۲ بهمن تنها به قرائت قطعنامه و ارائه گزارش صرف ختم شود.
گرجی با اشاره به مشکلات برگزاری مراسمات ایام دهه فجر در سال گذشته تصریح کرد: عدم تلاش در نو آوری و خلاقیت در برنامه ها،تازه و جوانگرا نبودن برنامه ها،کم بودن جلوه های هنری در برنامه ها،عدم غنی سازی محتوای برنامه ها و کیفیت آنها و همچنین ضعیف بودن جلوه جشن و سرور دینی در برنامه ها از جمله مشکلات برگزاری یوم الله دهه فجر در سال گذشته بود.
وی با اشاره به اهداف، سیاست‌ها و خط مشی‌ها دهه فجر امسال گفت: تبیین و ترویج آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی، زمینه‌سازی برای رشد، تعالی و بسط پیام، گفتمان و فرهنگ انقلاب، بازخوانی اندیشه‌ و دیدگاه¬های حضرت امام و مقام معظم رهبری، زمینه‌سازی برای حضور گسترده‌تر مردم در پاسداشت شعائر انقلاب، پشتیبانی از رویکردهای برنامه‌ای ویژه کودکان، نوجوانان وجوانان و گسترش مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی در مراکز دینی از جمله اهداف و سیاست های برنامه های امسال می باشد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری در ادامه افزود:برنامه های دهه فجر باید هماهنگ و همسو با ارزش های انقلاب اسلامی باشد، بنابراین هیچ ستادی نباید بصورت جداگانه فعالیت داشته باشد و تمامی برنامه های کمیته ها باید با نظارت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان انجام شود.
گرجی در پایان با اشاره به برنامه راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن از امامزادگان دو خاتون شهرکرد آغاز و امسال برای اولین بار بصورت خانوادگی برگزار می شود.

 

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.