صفحه اصلی / صنعت بیمه نیازمند فکر و ایده های نو است

صنعت بیمه نیازمند فکر و ایده های نو است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از بیمه آرمان، صنعت بیمه نیازمند فکر و ایده های نو است و باید با نوآوری و محصولات جدید و ترکیب پرتفوی مناسب نیازهای مردم را تامین نماید.
 علیرضا بیانیان مدیرعامل این شرکت در گردهمایی سراسری رؤسا و سرپرستان شعب این مطلب را عنوان کرد. در این گردهمایی که اعضای هیأت مدیره، قائم مقام، معاونان و مدیران ستادی نیز حضور داشتند، بیانیان گزارشـی از فعالیـت¬¬هـای شـرکت ارائه داد و بر لــزوم همفکری و هم افزایی برای بهبود عملکرد و پیشــبرد اهـداف شـرکت تأکید کرد. 
او با اشاره به حوادث ناگوار وقوع زلزله در کشور، این وضعیت را برای مردم طاقت فرسا و زیانبار توصیف و ابراز امیدواری کرد که مردم با تحت پوشش قرار دادن اموال و دارایی های خود، دغدغه¬ای برای جبران خسارت اینگونه حوادث نداشته باشند و بخشی از خسارت آنها از این طریق جبران شود. 
بیانیان در ادامه، برنامه¬های جاری و آتی شرکت را مورد توجه قرار داد و گفت طی یک سال گذشته اقدامات مفیدی انجام گرفته و اظهار اطمینان کرد سازماندهی خوبی که با همفکری و هم افزایی کلیه کارکنان در سطح شرکت صورت گرفته، همچنان تداوم داشته باشد. 
مدیر عامل بیمه آرمان لازمۀ صدور یک بیمه نامۀ خوب را ارزیابی دقیق ریسک و ارائۀ نرخ فنی مناسب برای آن دانست و از مدیران و مسئولان شعب خواست به هر قیمتی بدنبال افزایش پرتفوی نباشند و قبل از صدور هر بیمه نامه¬ای، این موارد را بطور جد مورد توجه قرار دهند. 
علیرضا بیانیان نمایندگان و شبکه فروش را بازوان اجرایی شرکت عنوان کرد و گفت: مدیران و مسئولان شعب باید قاطبۀ نمایندگان را در فعالیت و پیشبرد شرکت مورد حمایت، همراهی و همیاری قرار دهند و خواسته¬های آنان را برآورده سازند. او همچنین احترام به بیمه گذار را از اهم واجبات قلمداد و تأکید کرد  مسئولان شعب و شبکه فروش باید پیشگامان خدمت رسانی به بیمه گذاران باشند و این امر در رأس همه مسائل قرار گیرد. 
وی در پایان ضمن قدردانی از تلاش¬های بی وقفه کلیه کارکنان، از آنان خواست در هر جایگاهی که هستند با عشق ورزیدن به همدیگر مأموریت و وظایف خود را بنحو احسن انجام و با بهبود عملکرد، جایگاه شرکت را ارتقاء دهند. 
علیرضا امیرحسنخانی معاون توسعه و پشتیبانی نیز در این مراسم بر لزوم خدمت رسانی و جلب رضایت مردم و بیمه گذارن تأکید کرد و گفت: فرایند کار شعب باید حول محور خدمت به مردم باشد و خدمات رسانی به اقشار مختلف را سرلوحه کار خود قرار دهند و به این امور اهتمام ویژه داشته باشند. 
وی با بیان این موضوع که بیمه آرمان دارای سهامداران خُرد و کلان است گفت: ما امین سهامداران بویژه سهامداران خُرد هستیم و باید در کار خود امانتداری کنیم و از منابع و دارایی های آنها که منشأ حق الناس دارد و در نزد ما به امانت گذاشته شده است بخوبی حفاظت و به صورت بهینه مصرف نمائیم. 
معاون توسعه و پشتیبانی بیمۀ آرمان همچنین از مسئولان شعب خواست از تمام توان و ظرفیت خود برای ایجاد تعامل و ارتباط با مسئولان سازمان¬ها و نهادها در استان¬ها به منظور توسعه همکاری¬های دوجانبه و ارائه خدمات و پوشش¬های بیمه ای استفاده نمایند و با روش های منطقی و بهره گیری از پتانسیل¬ها و فضاهای بالقوۀ موجود در استان ها، نسبت به جذب پرتفوی و افزایش سهم خود از بازار اقدام کنند. 
هادی رئیس الذاکرین معاون فروش و توسعه بازار نیز در این گردهمایی گزارش مقایسه¬ای از عملکرد هر یک از شعب در قالب پاورپوینت بر اساس هزینه و درآمد، میزان رشد، ترکیب پرتفوی، خسارت پرداختی، بدهی معوق و میزان تحقق برنامه¬های تکلیفی با هدف شناسایی و بهبود عملکرد شعبی که ضعیف هستند، ارائه کرد. 
او عملکرد بسیاری از شعب را بسیار خوب و قابل قبول توصیف و ابراز امیدواری کرد که شعب ضعیف نیز عملکرد خود را بهبود و جایگاه شرکت را ارتقاء بخشند.
رئیس الذاکرین همچنین از تدوین آئین نامه حدود اختیارات شعب خبر داد و گفت این آئین نامه نقطه عطفی برای بیمه آرمان است و بزودی با ابلاغ و اجرای آن شاهد تحرکات خوبی در سطح شعب خواهیم بود و شعب نیز بر اساس آن درجه بندی خواهند شد. 
او در فرازی دیگر، از مسئولان شعب خواست برای دستیابی به موفقیت، بازار منطقه خود را بخوبی شناسایی و با نگاه تحلیل گرانه و بر اساس برنامه تکلیفی، بطور پیوسته برای افزایش سهم خود از بازار تلاش کنند و درآمدهای خود را افزایش دهند. 
در ادامـۀ این جلسه، تعدادی از رؤسـای شـعب نیز به نمایندگـی از سـایر شـعب بـه بیـان مسـایل، مشـکلات و خواسته¬های خود پرداختند و برای پیشبرد امور و بهبود عملکرد، رسیدگی به امور شعب را خواستار شدند.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.