صفحه اصلی / سیستم ارتباطی بی‌سیم فوریت‌ های‌ پزشکی ۱۱۵ کیش تجهیز و بروز رسانی شد

سیستم ارتباطی بی‌سیم فوریت‌ های‌ پزشکی ۱۱۵ کیش تجهیز و بروز رسانی شد

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از فرینا ، در راستای‌ ارتقای‌ کیفیت عملکرد شبکه بی سیم پایگاه EOC مدیریت‌ بحران‌ در جزیره‌ کیش،‌ شبکه ارتباطی بی‌سیم بیمارستان‌ کیش علاوه بر ارتباط پیدا کردن با شبکه محلی و استانی، با شبکه بی‌سیم اورژانس‌ کشور، مرتبط شد.
بنابر‌این‌گزارش، به منظور ارتباط هرچه بیشتر بیمارستان‌ تخصصی و فوق‌ تخصصی‌ کیش با سایر مراکز‌ درمانی کشور، به ویژه در زمان‌های‌ خاص و وقوع بحران، این مجموعه با خریداری تجهیزات‌ مدرن‌ ارتباطی از جمله تقویت‌ کننده‌های‌ دیجیتال سیگنال‌ رادیویی، آنتن ویژه و‌ سایر ملزومات آن و نصب‌ در محل پایگاه فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ بیمارستان، قابلیت‌های لازم جهت قرار‌ گرفتن در مدار‌ شبکه بی‌سیم‌ کشوری را بدست آورد.
کارگروه بهداشت و درمان مدیریت‌ بحران جزیره‌ کیش، ضمن اخذ مجوز‌های لازم از اورژانس‌ کشوری و سازمان تنظیم مقررات‌ رادیویی‌ کشور، با کمک کارشناسان‌، شبکه بی‌سیم این جزیره را در فاز اول با شبکه‌های محلی اطراف سپس شبکه‌ استانی هرمزگان و در فاز آخر به شبکه ارتباط بی‌سیم کشور متصل کرد.
با راه‌اندازی تجهیزات‌ جدید در پایگاه فوریت‌ های پزشکی ۱۱۵ بیمارستان‌ کیش و قرار‌ گرفتن این مرکز در مدار شبکه‌ کشوری ازین پس حتی در مواقعی که به هر دلیل سیستم های‌ ارتباطی در منطقه قطع باشد، ارتباط لازم با کلیه مراکز کشور برقرار خواهد ماند.
کارگروه بهداشت و درمان مدیریت‌ بحران جزیره‌ کیش، به منظور آمادگی هرچه بیشتر برای مقابله با هرگونه حادثه غیر‌ مترقبه، ضمن تقویت زیر‌ساخت‌های لازم نظیر تکمیل و بهره‌برداری از پد فرودگاهی بیمارستان و تجهیز سیستم ارتباطی و اطلاع رسانی ، دوره های هدفمند آموزشی مقابله با بحران از جمله دوره آموزش اطفاء حریق و احیای قلبی ریوی بیماران برای کلیه کارکنان مجموعه بیمارستان‌ تخصصی و فوق‌تخصصی‌کیش را توسط اساتید مجرب برگزار کرده است.
 
 

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.