صفحه اصلی / فرصتی برای استخدام سرمربی خارجی نبود

فرصتی برای استخدام سرمربی خارجی نبود

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از مهر، محسن سلگی در گفتگو ، توضیحاتی را پیرامون نشست روز گذشته کمیته فنی فدراسیون دوچرخه سواری ارائه داد و گفت: پس از بررسی های صورت گرفته میان نفراتی که برنامه خود را برای هدایت تیم استقامت و نیمه استقامت به ما ارائه داده بودند در نهایت رسول هاشم کندی به عنوان مربی در راس این تیم قرار گرفت. سید معزالدین سید رضایی که هم اکنون در راس تیم پیشگامان قرار دارد نیز به عنوان کمک ایشان فعالیت خواهد کرد. 
وی افزود: در بخش بانوان افسانه سجادی و مریم غیاثوند به عنوان مربی جوانان و بزرگسالان انتخاب شدند. البته در ادامه باید دید که کدام یک مسئولیت کدام تیم را برعهده می گیرد! در بخش سرعت نیز کادر فنی قبلی به کار خود ادامه خواهد داد. 
مدیر تیم های ملی دوچرخه سواری ادامه داد: در این نشست پیرامون موضوع ادامه همکاری «پریموث استرانکار» اسلوونیایی نیز بحث شد. این مربی مدتی پیش با ما قطع همکاری کرد و قرار شد تا با گزینه دیگری به توافق برسیم. در نهایت دوباره با وی مذاکره کردیم و قرار است اول ژانویه به تهران سفر کند و در نشستی برای ادامه همکاری گفتگو کنیم و برای ادامه هدایت تیم کوهستان به توافق برسیم. 
وی تصریح کرد: اردوی تیم های ملی ۱۰ روز آینده در بخش امید و جوانان شروع می شود. بعد از آن بزرگسالان نیز اردوی خود را استارت می زنند. احتمالا این اردوها در مناطق گرمسیری کشور خواهد بود.
سلگی در خصوص اینکه فدراسیون دنبال گزینه های خارجی نیز برای هدایت تیم استقامت بود و چرا تصمیم به یکباره تغییر کرد؟ گفت: دستمزد مربیان خارجی دنیا بالاست و تقریبا ماهیانه ۸ هزار دلار بودجه می خواست. ما منتظر پاسخ وزارتخانه بودیم تا بودجه لازم در این خصوص معلوم شود اما این اتفاق نیفتاد. از آن سو ما تنها یک فرصت دو ماهه تا برگزاری رقابتهای قهرمانی آسیا داریم. هر مربی که می آمد فرصت زیادی نداشت تا بتواند تیم را به آن هماهنگی لازم برساند. به همین دلیل به گزینه داخلی رسیدیم. 
وی تاکید کرد: ما در حال حاضر گزینه ای به عنوان سرمربی نداریم و آقای هاشم کندی به عنوان مربی انتخاب شده اند تا در آینده بتوانیم در این خصوص تصمیم گیری کنیم. ایشان از مربیان خوب هستند که سالهای گذشته نیز در تیم ملی استقامت ونیمه استقامت مربیگری کرده و با شرایط رکابزنان آشنایی دارند. 
به گزارش خبرنگار مهر، تیم های ملی دوچرخه سواری کشورمان در بخش استقامت و سرعت اواخر زمستان به رقابتهای قهرمانی آسیا اعزام می شوند. مسابقات بخش پیست در مالزی و بخش جاده در میانمار برگزار خواهد شد. 
 
 
 

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.