صفحه اصلی / سازمان همکاری اسلامی برای مقابله با تصمیم ترامپ تشکیل جلسه دهد

سازمان همکاری اسلامی برای مقابله با تصمیم ترامپ تشکیل جلسه دهد

 به گزارش کسب و کار نیوز، فراکسیون امید مجلس در بیانیه ای ضمن محکومیت اقدام ترامپ در انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی به بیت المقدس آورده است: بار دیگر اقدام سخیف سردمداران کاخ سفید در به رسمیت شناختن قدس شریف به عنوان پایتخت رژیم جعلی صهیونیستی نشان داد دشمنی های استکبار جهانی علیه مسلمانان جهان تا چه حد ریشه دار است.
این بیانیه می افزاید: روشن است که با این اقدام در پی جبران شکست مفتضحانه سیاست های استکباری خود در منطقه به خصوص ایادی مزدورشان از جمله گروهک تروریستی داعش و همچنین شکست در کشورهای مسلمان عراق و سوریه بوده و به دنبال توطئه افکنی و ماجراجویی جدی علیه سایر ملل منطقه هستند.
در بخشی از این بیانیه آمده است: بدون شک این عمل تحریک آمیز و نابخردانه دولت غیر قابل اعتماد آمریکا نقض آشکار قطعنامه های سازمان های بین المللی بوده و نه تنها به صلح و ثبات منطقه کمک نخواهد کرد بلکه موجب افزایش تنش بیشتر خواهد شد که مسئولیت آن برعهده دولت آمریکا و رژیم سفاک صهیونیستی است.
این بیانیه می افزاید: فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی ضمن محکومیت این توطئه شوم و تصمیم غیر عقلانی رئیس جمهور آمریکا آن را ناشی از مواضع سازش کارانه برخی از کشور های مرتجع عربی منطقه دانسته و ضمن تاکید براینکه قدس شریف و فلسطین عزیز پاره تن مسلمانان جهان است اعلام می کند،افکار عمومی جهان بی آبرویی حامیان تروریست های شکست خورده در عراق و سوریه به خصوص آمریکا و رژیم صهیونیستی را با اینگونه اقدامات فراموش نخواهد کرد و در نهایت پیروزی از آن مردم مقاوم و مظلوم فلسطین و نیروهای مقاومت خواهد بود. 
در بخشی از این بیانیه آمده است: فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی ضمن دعوت از تمام کشورهای مسلمان جهان به اتخاذ وحدت و یکپارچگی در مقابله با دشمنان جهان اسلام از دولت ‌های اسلامی نیز می خواهد در اقدامی عاجل با تشکیل اجلاس سازمان همکاری ا‌سلامی اقدامات عملی و موثر جهت مقابله با این توطئه شوم که موجب شعله ور شدن آتش خشم مسلمانان جهان شده است، بردارند.
به گزارش ایرنا، دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا روز چهارشنبه هفته گذشته اعلام کرد که بیت المقدس را به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی به رسمیت می شناسد.
ترامپ در این سخنان از وزارت خارجه خواست که آماده شود تا انتقال سفارت آمریکا را از تل آویو به بیت المقدس آغاز کند و سپس فرمان اجرایی شناسایی بیت المقدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی را امضا کرد.
پس از اعلام ترامپ، سردمداران و مردم کشورهای مختلف جهان این اقدام ترامپ را محکوم کردند، همچنین روز گذشته جمعه ، نمازگزاران پس از اقامه نماز جمعه به صورت یـکپارچـه بر ضد این تصمیم رئیس جمهوری آمریکا تظاهرات کرده و اعتراض و انزجار و خشم انقلابی خود را بر سر استکبار جهانی به ویژه آمریکا و رژیم اشغالگر قدس فریاد کشیدند.
 

همچنین مطالعه کنید:

رویکرد دولت سیزدهم توسعه بخش تعاون است/ تحقق شعار سال با رونق تعاونی‌ها

به گزارش کسب و کار نیوز ، «حامد ویس کرمی»، معاون امور تعاون وزارت تعاون، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.