صفحه اصلی / فراهم شدن زیرساخت‌های اشتغال در حوزه فناوری ارتباطات

فراهم شدن زیرساخت‌های اشتغال در حوزه فناوری ارتباطات

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، مرتضی براری در همایش بزرگداشت روز مجلس که به دعوت علی اسماعیلی نماینده مردم نور و محمودآباد در سالن ورزشی امام خمینی(ره) شهرستان نور برگزار شد، اظهار کرد: مجلس در وزارتخانه ارتباطات و فناوری با تصویب یک قانون توانست ۲۵ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در زیرساخت‌های کشور صورت دهد که این نشان دهنده اهمیت مصوبات مجلس شورای اسلامی است.
براری با اشاره به اینکه آی سی تی در اشتغال نقش مهمی دارد و مهم ترین زیرساخت توسعه است، تصریح کرد: اولویت کشور اشتغال بوده و در این خصوص زیرساخت های لازم فراهم شده است.
وی با اشاره به تصویب دو لایحه توسط نمایندگان برای کمک به اشتغال گفت: ۵۰۰ میلیارد تومان حمایتی و ۲۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات برای بخش اشتغال و همچنین ۱.۵ میلیارد دلار بودجه در بخش اشتغال روستا و اقتصاد روستایی در قالب تسهیلات اختصاص یافت.
معاون امور دولت، مجلس و استان های وزیر ارتباطات و فناوری با بیان اینکه تلاش ما این است تا مشکلات استان مازندران در کوتاه ترین زمان برطرف شود، افزود: در یک سال گذشته ۵۰ میلیارد تومان در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات شهرستان نور سرمایه گذاری شده است که این رقم بسیار قابل توجه است.
معاون وزیر ارتباطات تاکید کرد: در بخش ارتباطات و فناوری زیرساخت لازم و منابع بانکی فراهم شده و تنها نیازمند نیروی انسانی خلاق و توانمند است که خوشبختانه ۱۰ درصد جمعیت شهرستان نور را دانشجویان تشکیل می دهند.
براری با تاکید بر اینکه باید از ظرفیت جوانان شهرستان استفاده کرد، افزود: باید سهم اقتصاد خدمات را در شهرستان ارتقا داد و بهترین ابزار در این رابطه تلفن همراه است؛ از طریق تلفن همراه می توان ظرفیت های گردشگری شهرستان نور را به گردشگران در دورترین نقاط کشور ارائه داد.
وی در پایان گفت: در یک سال گذشته ۵۰ میلیارد تومان در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات شهرستان نور سرمایه گذاری شده است و تا سال آینده این سرمایه گذاری ادامه می یابد.
در پایان این همایش از دو خانواده شهید مدافع حرم شهرستان نور تجلیل شد.

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.