صفحه اصلی / پیام مدیرعامل سایپا به مدیرعامل ایران خودرو

پیام مدیرعامل سایپا به مدیرعامل ایران خودرو

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از سایپا نیوز،در بخشی از این پیام آمده است: ان شاا.. با همکاری در بخش های مختلف از جمله طراحی وتوسعه، استفاده از تجارب موجود و همچنین همراهی و یاری در زمینه رفع نیازهای مشتریان داخلی و توسعه بازارهای صادراتی بتوانیم روزهای بهتری برای صنعت خودرو داخلی رقم بزنیم.
متن کامل پیام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا به شرح زیر است:
جناب آقای مهندس هاشم یکه زارع
مدیرعامل محترم گروه صنعتی ایران خودرو
با سلام و احترام؛
ضمن تبریک میلاد با سعادت پیامبر رحمت حضرت محمد(ص) و امام جعفر صادق (ع) از مرحمت و لطف جنابعالی در خصوص ارسال پیام تبریک انتصاب اینجانب که بسیار دلگرم کننده و موجب خرسندی بنده و همکاران گروه خودروسازی سایپا بود تشکر می نمایم.
بی شک همانگونه که به درستی اشاره فرمودید صنعت خودرو، تنها بر دوش سرمایه‌های انسانی فعال و خلاق این صنعت می‌تواند به تعالی و پیشرفت قابل قبول برسد. ان­شاءا… با همکاری در بخش های مختلف از جمله طراحی وتوسعه، استفاده از تجارب موجود و همچنین همراهی و یاری در زمینه رفع نیازهای مشتریان داخلی و توسعه بازارهای صادراتی بتوانیم روزهای بهتری برای صنعت خودرو داخلی رقم بزنیم.
آرزوی سلامتی و توفیق حضرتعالی، مدیران بزرگوار و پرسنل محترم گروه صنعتی ایران خودرو را از خداوند متعال در سایه توجهات حضرت ولیعصر(عج) داریم.

همچنین مطالعه کنید:

تزریق ۵۰۰۰ میلیارد نقدینگی به بورس انرژی

به گزارش کسب و کار نیوز ، مصطفی رجبی مشهدی با بیان اینکه این اقدام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.