صفحه اصلی / ایران بازاری جذاب برای سرمایه گذاران خارجی است

ایران بازاری جذاب برای سرمایه گذاران خارجی است

به گزارش کسب و کار نیوز، «عبدالکریم جلالی» روز چهارشنبه با اشاره به برگزاری این نمایشگاه بین المللی در تهران، اظهار داشت: متافو بزرگترین نمایشگاه حوزه فلزات در خاورمیانه به شمار می رود که از نظر وسعت نمایشگاهی امسال ۱۰ درصد نسبت به پارسال رشد کرده است.
به گفته وی، امسال شرکت هایی بزرگ و معتبری از ۲۰ کشور جهان از جمله آلمان، روسیه، انگلستان، فنلاند، ایتالیا، سوئد و فرانسه در نمایشگاه حضور دارند که بازار مستعد کشورمان را برای سرمایه گذاری انتخاب کرده اند.
جلالی افزود: یکی از شرکت های خارجی حاضر در نمایشگاه، سال گذشته پس از حضور در نمایشگاه ایران متافو، با انجام سرمایه گذاری در کشورمان، کارخانه ای بزرگ احداث کرد که خط تولید آن نیز به بهره برداری رسیده است.
وی ادامه داد: شرکت های ایرانی متعددی نیز امسال در نمایشگاه حاضرند که محصولات آنها به دلیل کیفیت بالا، قیمت مناسب و رقابتی بودن به کشورهای آسیایی، اروپایی و حتی آمریکایی صادر می شود.
رئیس ستاد برگزاری چهاردهمین نمایشگاه بین المللی ایران متافو با اشاره به صادرات فلزات آلیاژی به روسیه، خاطرنشان کرد: شرکت های روسی نیز فولاد آلیاژی و ماشین آلات خود را به ایران صادر می کنند.
وی بیان داشت: روسیه و کشورهای حوزه همسود(CIS) از گذشته در حوزه متالوژی مطرح بوده اند و از فناوری های خاص خود بهره می برند؛ این شرکت ها به تازگی روابط خوبی با شرکت های ایرانی برقرار کرده اند و امسال نیز حضوری پر رنگ در نمایشگاه دارند.
به گزارش ایرنا، چهاردهمین نمایشگاه بین المللی ایران متافو از ۱۳ آذرماه در مرکز نمایشگاه های بین المللی تهران برپا شده و میزبان صنعتگران، تولیدکنندگان و دست اندرکاران صنایع متالورژی، فولاد، صنایع معدنی، آهنگری و ماشین کاری، قالب سازی و ریخته گری از ایران و جهان است.
در این نمایشگاه که فردا ( ۱۶ آذرماه ) پایان می یابد ۲۷۰ شرکت داخلی و ۱۸۷ شرکت خارجی توانمندی های صنعتی خود را به نمایش گذاشته اند.

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.