صفحه اصلی / شبکه سیر شرکت‌های مسافربری، شبکه ارتقاء ارائه خدمات مطلوب به مسافران

شبکه سیر شرکت‌های مسافربری، شبکه ارتقاء ارائه خدمات مطلوب به مسافران

و از این تعداد ۸۳ درصد به‌طور کامل و ۱۷ درصد در حال انطباق هستند که پیش‌بینی می‌گردد تا پایان آذرماه تمام نواقص مرتفع گردد.
به گزارش کسب و کار نیوز، علیرضا سیاهپور گفت: با بازنگری ضوابط تأسیس و بهره‌برداری شرکت‌های مسافربری داخلی و با بازنگری ضوابط حمل‌ونقل مسافر و ابلاغ ضوابط جدید، با حذف برخی موانع دست‌وپا گیر فازهای قبلی از جمله حذف الزام به تغییر نام در اداره ثبت شرکت‌ها به نحو قابل‌ملاحظه‌ای تسهیل و تسریع شد تا این طرح بتواند در ادامه با سهولت بیشتری برای شرکت‌های حمل و نقل به اجرا درآید و با این اقدام شرکت‌های مسافربری اتوبوسی در کل کشور به‌منظور سرویس‌دهی به مقاصد خود باید یا دارای نمایندگی طرف قرارداد در مقصد باشند که این نمایندگی صرفاً می‌تواند با نام و تابلو شرکت اصلی به فعالیت بپردازد و یا باید شعبه‌ای در مقصد دایر نمایند که شعبه نیز همنام و زیرمجموعه شرکت اصلی خواهد بود.
وی تصریح کرد: شبکه سیر به مسافران و شرکت‌های مسافری فعال، این اجازه را می‌دهد که برحسب سلیقه و نوع خدمات هر شبکه، مجاز به انتخاب برند خود در تمام کشور باشند. همچنین رقابت ایجاد شده در شبکه سیر هر برند، در بهبود کیفیت خدمات و همسان‌سازی آن در سطح کشور نقش بسزایی را ایفا می‌نماید.
سیاهپور تأکید کرد: همچنین عدم توانایی شرکت‌ها در ورود به شبکه سیر و انطباق خود با استانداردهای آن به منزله عدم فعالیت و حذف شرکت از سیستم حمل و نقل مسافر محسوب شده که امید است در این راستا شاهد تشکیل شرکت‌های توانمند در عرصه خدمات مسافری باشیم.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس در پایان با تأکید بر تلاش حوزه حمل و نقل بر ارائه مطلوب‌ترین خدمات به مسافرین تصریح کرد: ارائه خدمات مطلوب به مردم اولویت اصلی حوزه حمل و نقل است و فعالیت‌ها و سیاست‌گذاری‌ها به گونه‌ای است تا مسافر احساس امنیت در دریافت خدمات مطلوب کند.

همچنین مطالعه کنید:

fardis

فرصت‌های طلایی پیش‌روی گردشگری

یادداشت –   ما هنوز که هنوز است چنین نگاهی داریم که باید هتل بسازیم و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *