صفحه اصلی / آنهایی که علیه تروریسم جنگیدند حق بزرگی برگردن امنیت جهانی دارند

آنهایی که علیه تروریسم جنگیدند حق بزرگی برگردن امنیت جهانی دارند

 به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایرنا، حجت الاسلام والمسلین حسن روحانی روز سه شنبه در سی و یکمین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی با تبریک سالروز میلاد پیامبر اکرم (ص) و هفته وحدت به تمامی مسلمانان جهان، افزود: امسال کنفرانس وحت اسلامی در شرایطی آغاز به کار کرده است که ما با دو حادثه تلخ و شیرین مواجه بودیم.
وی ادامه داد: بخش حادثه شیرین در منطقه ما، پیروزی های ارزشمند ملت ها و ارتش های منطقه بر تروریسم بود. پیروزی های مردم و ارتش عراق، سوریه و لبنان و همه آنهایی که در مبارزه با تروریسم از این کشورها حمایت کردند بود و امروز خوشحال و اسرافراز هستند که پایه های اصلی تروریسم در منطقه فروریخته شده است و بخش اعظم توطئه استکبار جهانی و صهیونیزیم علیه ملت های منطقه، نقش برآب شده است.
روحانی تاکید کرد که البته راه مسلمانان علیه تروریسم تا ریشه کنی همه عوامل و اذناب آن ادامه خواهد یافت.
رییس شورای عالی امنیت ملی خاطر نشان کرد: آنهایی که در سوریه و عراق علیه تروریسم جنگیدند، حق بزرگی بر گردن امنیت و ثبات منطقه و جهانیان دارند، زیرا این تروریسم تهدیدی بزرگ برای منطقه و جهان از جمله اروپا و آمریکا بود، بنابراین همه انسان هایی که علاقمند به امنیت و ثبات جهانی هستند باید از رزمندگان صف اول مبارزه با تروریسم ممنون و متشکر باشند.
وی تصریح کرد: ولی متاسفانه بجای اینکه از این دولت ها و همه آنهایی که از مبارزه با تروریسم حمایت و در این جهت تلاش کردند، تشکر کنند، به فکر تضعیف آن هستند.
 

همچنین مطالعه کنید:

الزام صدور صورتحساب الکترونیکی از اول مهرماه

به گزارش کسب و کار نیوز، پیرو اطلاعیه سازمان امور مالیاتی کشور در خصوص شرایط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.