صفحه اصلی / نامه رهبر معظم انقلاب به جوانان غربی یک کار ابتکاری مهم است

نامه رهبر معظم انقلاب به جوانان غربی یک کار ابتکاری مهم است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایرنا، علی اکبر ولایتی در همایش طلوع حقیقت که به منظور گرامیداشت سالروز صدور نامه های رهبر معظم انقلاب خطاب به جوانان غربی افزود: نامه رهبر معظم یک کار ابتکاری مهم است چرا که طرف مقابل عکس این کار را انجام می دهد و در جهت تفرقه در جهان اسلام گام بر می دارند و تلاش دارند از اسلام یک چهره سیاه درست کنند.
دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی گفت: بیشترین تاکید و نقش را رهبر معطم انقلاب در ادامه حمایت از مبارزان مسلمان در کشورهای منطقه داشتند و نامه ها در جهت تبیین اسلام است.
وی با اشاره به زندگی مقام معظم رهبری قبل از انقلاب افزود: مقام معظم رهبری در قبل از انقلاب توجه ویژه ای به خارج و جهان اسلام داشتند بنابراین در آن زمان نشر و ترویج آثار سیدقدس را در ایران ترجمه کردند.
ولایتی خاطرنشان کرد: بنده در بعد از انقلاب در خدمت مقام معظم رهبری بودم و شاهد تلاش های ایشان در جهان اسلام بوده و ایشان تلاش های زیادی تشکیل مجلس اعلام عراق و لبنان کشیدند و وقت بسیاری برای وحدت مسلمانان افغانستان گذاشتند و در پایه گذاری حزب وحدت اسلامی افغانستان نقش بسیاری داشتند.
وی با تاکید بر اینکه نقش رهبر معظم انقلاب در تقویت نهضت های اسلامی بسیار موثر بود، گفت: این بذری که ایشان کاشتند در راستای اتحاد امت اسلامی بوده و امروز باعث شده این بذر به نهالی تبدیل شود که سبب خشکاندن رژیم صهیونیستی و آمریکایی ها باشد.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: بنای آمریکا و صهیونیست ها ادامه حضور در منطقه است ولی آمریکایی ها بدانند از رقه هم شکست خواهند خورد و بیرون رانده می شوند.
ولایتی با تاکید بر اینکه غربی ها به دنبال تشکیل نوع جدیدی از بلک واتر شرقی هستند، گفت: دشمنان می خواهند چهره وحشی از اسلام درست کنند و مقام معظم رهبری بیشترین نقش را در ادامه مسلمانان در کشورهای منطقه داشتند.
وی در پایان گفت: تا اسلام وجود دارد، مبارزه هم وجود دارد و برای این مهم، هم تئوری لازم است و هم مبارزه عملی.
 

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.