صفحه اصلی / بازار۴۰۰ میلیون نفری برای صنعت چاپ/ هاب منطقه می‌شویم

بازار۴۰۰ میلیون نفری برای صنعت چاپ/ هاب منطقه می‌شویم

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، بابک عابدینی امروز (شنبه) در نشستی خبری اظهار کرد: چاپ، صنعتی هیبریدی است که در آن خدمات، صادرات و واردات قابلیت فعالیت دارد و نمایشگاه‌ها یکی از بهترین مکان‌ها برای انتقال تکنولوژهای روز دنیا به کشورها هستند.
وی افزود: ایران ۶۰۰۰ کیلومتر مرز خاکی با کشورهای همسایه دارد و بازار منطقه‌ای با ۴۰۰ میلیون نفر جمعیت که ظرفیت مناسبی برای رونق و توسعه این صنعت است.
رئیس اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ ایران از هدف‌گذاری برای تبدیل ایران به هاب منطقه ای در این صنعت صحبت کرد و ادامه داد: یکی از مهمترین هدف‌گذاری‌های صورت گرفته این است که آخرین دستاوردهای تکنولوژی به کشور وارد و از طریق ایران، امکان صادرات فراهم شود.
همچنین ایرج استاد علینقی – رئیس اتحادیه چاپخانه داران – نیز گفت:  صنعت چاپ و بسته بندی در سال‌های اخیر از رونق مناسبی برخوردار است و همین مسئله موجب شده نمایشگاه های دیگری با همین نام برگزار شوند و درخواست ما از آنها این است که در نمایشگاه‌های بیست و چهارم به ما بپیوندند.
 بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی چاپ، بسته بندی و ماشین آلات وابسته که یکی از بزرگترین رویداد نمایشگاهی صنعت چاپ در منطقه خاورمیانه محسوب می شود، با حضور صدها شرکت داخلی و خارجی و مشارکت وزارتخانه ها و دستگاه دولتی از ۲۲ تا ۲۵ آذرماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.

همچنین مطالعه کنید:

کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت ماه نرخ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.