صفحه اصلی / مجلس می تواند با اقدام درست و بموقع مشکلات کشور را حل کند

مجلس می تواند با اقدام درست و بموقع مشکلات کشور را حل کند

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل  از ایرنا، عزت‌الله یوسفیان‌ ملا روز شنبه در گفت و گو با اشاره اهمیت و جایگاه مجلس شورای اسلامی در قانون اساسی افزود: جایگاه مجلس در قانون اساسی مشخص است که نقش تقنین و نظارت بر اجرای قوانیین را بر عهده دارد.
وی با یادآوری جایگاه مجلس از دیدگاه رهبر معظم انقلاب و امام راحل گفت: مجلس دارای قدرتی است که می خواند بسیاری از نارسایی های کشور را حل کند.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی حل مشکلات کشور را نیازمند قوی و مقتدر عمل کردن قوه مقننه دانست و اظهارکرد: هر نظامی که بخواهد نظام خودکامه و یکپارچه باشد مجلس را حذف می کند یا نیروهای تابع خود را در مجلس می گذارد اما در جمهوری اسلامی ایران نماینده مجلس از آزادی کامل برای اعمال نظر برخوردار است.
یوسفیان ملا یادآور شد: در طول ۱۲ سال گذشته که در مجلس شورای اسلامی حضور داشتم احدی به من نگفت به چه کسی رای دهم یا ندهم.
وی ادامه داد: مجلس شورای اسلامی در این بعد مستقل است و همین که نظام جمهوری اسلامی ایران، مجلس را مستقل نگه می دارد دلیل بر وجود دموکراسی است.
نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اگر مجلس در جایگاه خود بموقع و درست عمل کرد بسیاری از مشکلات در کشور اتفاق نمی افتاد، گفت: حل مشکلات کشور با اقدام بموقع و درست مجلس امکان پذیر است.
یوسفیان ملا در مورد عملکرد مجلس دهم نیز تصریح کرد: مجلس فعلی مجلسی خوب و قابل قبول است اما با توجه به حضور فرهیختگانی که در مجلس هستند خروجی خیلی ضعیفغ است و تناسبی با حضور فرهیختگان ندارد.
به گزارش ایرنا، دهم آذر ماه به مناسبت شهادت سید حسن مدرس، در تقویم جمهوری اسلامی به عنوان روز «مجلس» نام گذاری شده است. 
 

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.