صفحه اصلی / سیامند رحمان: دوست دارم در پارالمپیک ۲۰۲۰ رکوردشکنی کنم نه در مکزیک

سیامند رحمان: دوست دارم در پارالمپیک ۲۰۲۰ رکوردشکنی کنم نه در مکزیک

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا سیامند رحمان در ارزیابی از وضعیت خود برای شرکت در مسابقات جهانی مکزیک اظهار کرد: برای شرکت در مسابقات جهانی مکزیک چند روزی است که وارد اردوی آمادگی شدم و از نظر رکوردی شرایط بسیار خوبی برای کسب مدال طلا دارم.
وی در پاسخ به این پرسش که آیا به دنبال رکوردشکنی در مسابقات جهانی مکزیک هستید یا خیر؟ گفت: تمرکز اصلی من در مکزیک بیشتر کسب مدال طلاست. اما اگر صلاحدید کادر فنی و کمیته ملی پارالمپیک در این رقابتها جابجایی رکوردی بیش از ۳۱۰ کیلوگرم باشد، تابع تصمیم آنها خواهم بود. اما چون دوست ندارند به دلیل فشار زیاد دچار آسیب‌دیدگی شوم و در شرایط خوبی خود را برای بازیهای پاراآسیایی جاکارتا و سپس ۲۰۲۰ توکیو آماده کنم، تصور می‌کنم در این مسابقات تنها به دنبال کسب مدال طلا باشم.
قویترین وزنه‌بردار معلول دنیا اضافه کرد: ماموریت اصلی خودم رکوردشکنی در بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیوست و اگر قرار به جابجایی رکورد باشد، دوست دارم در پارالمپیک ۲۰۲۰ این کار را انجام دهم.
رحمان پیرامون حریفان خود در مسابقات جهانی مکزیک گفت: در دسته +۱۰۷ کیلوگرم چون من به همراه پورمیرزایی در مسابقات جهانی مکزیک وزنه خواهیم زد، یقین دارم مدال طلا و نقره این دسته به وزنه‌برداران ایران اختصاص پیدا خواهد کرد. البته مسابقات چون جهانی است، وزنه‌برداران خوبی از سراسر دنیا در مکزیک حضور خواهند داشت و نباید هیچ حریفی را دست کم بگیریم.
وی در پایان گفت: پس از کسب مدال طلا در مسابقات جهانی مکزیک، برنامه اصلی خود را برای بازیهای پاراآسیایی جاکارتا و سپس پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو معطوف خواهم کرد تا به لطف خدا بتوانم در ۲۰۲۰ توکیو دوباره رکوردشکنی کنم.

همچنین مطالعه کنید:

تزریق ۵۰۰۰ میلیارد نقدینگی به بورس انرژی

به گزارش کسب و کار نیوز ، مصطفی رجبی مشهدی با بیان اینکه این اقدام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.