صفحه اصلی / دبیر فدراسیون کشتی: مربیان تیم ملی درباره کریمی طبق ضوابط داخلی عمل کردند

دبیر فدراسیون کشتی: مربیان تیم ملی درباره کریمی طبق ضوابط داخلی عمل کردند

 

به گزارش کسب وکار نیوز به نقل از ایسنا، رضا لایق با بیان این مطلب افزود: از حدود ۳۴ سال قبل تاکنون به‌دلیل ضوابط تعریف شده در کشور؛ در ورزش‌های مختلف، مربیان در مواجه با شرایطی مانند وضعیت علی‌رضا کریمی؛ هر کدام به نحوی و با توجه به شرایط  هر رشته؛ موضوع را دنبال و بنا به اقتضاء شرایط مسابقات آن را مدیریت  کرده‌اند.
او ادامه داد: سرمربی و مربیان تیم ملی ایران در لهستان، در شرایطی که کشتی‌گیرشان (علیرضا کریمی) تحت فشار سنگین، با ضربانی بالاتر از دویست بود و در این سطح از فشار، نه چشم‌ها و نه توان شنیداری کشتی گیر، کارایی شرایط عادی برای دیدن و شنیدن را ندارند و از طرف دیگر هم تنها حدود یک دقیقه تا پایان مسابقه زمان باقی مانده بود، با فریادهای خود، کریمی را متوجه شرایطی کردند، که در جریان وضعیت ناخوشایند به‌وجود آمده در جدول مسابقات خود قرار گرفت. در شرایطی که ضربان یک کشتی گیر بالای ۲۰۰ هست، و با تمام توان در برابر حریف روسی خود  برای کسب پیروزی می‌جنگد، نمی‌توان با ایما و اشاره چنین موضوع مهمی را  به او یاداوری کرد.  
لایق در پایان خاطرنشان کرد: مردم همواره در کنار کشتی قرار دارند. از علاقمندان به کشتی می‌خواهیم در مواجه با این موضوع، احترام و جایگاه مربیان تیم ملی را حفظ کنند، زیرا تصمیم‌گیری درباره این موضوع در حوزه اختیارات فدراسیون و یا کادرهای فنی تیم های ملی نیست.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.