صفحه اصلی / اختلال تلفنی در ۴ مرکز مخابرات تهران از فردا

اختلال تلفنی در ۴ مرکز مخابرات تهران از فردا

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از مخابرات منطقه تهران،  ارتباط تلفنی مشترکان در مرکز مخابرات شهید مطهری با پیش شماره های ۸۸۱۰، ۸۸۵ و ۸۸۷۰ تا ۸۸۷۲ در محدوده خیابان های سید جمال الدین اسدآبادی، بیستون، دهم و چهاردهم به مدت ۱۲ ساعت مختل می شود.
در مرکز مخابرات شهید عرب سرخی با پیش شماره های ۳۳۷۴ تا۳۳۷۷ و ۳۳۳۷ تا ۳۳۳۹ در محدوده خیابان های غیوری، گلستان دوم، مالک اشتر، فدائیان اسلام و کوچه های شهید تاجیک، ۸ متری نصر اختلال ایجاد می شود.
در مرکز مخابرات شهید کرمی با پیش شماره های ۶۶۲۰ تا ۶۶۲۴ و ۶۶۲۹ تا ۶۶۳۱ در محدوده خیابان های پژاوند، آیت ا… سعیدی، پژاند و شهید احمد حسینی به مدت ۷۲ ساعت با اختلال همراه است.
ارتباط تلفنی مشترکان در مرکز مخابرات توحید از ساعت ۱ بامداد به مدت ۴ ساعت مختل می شود.
بر اساس آخرین گزارش وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، ضریب نفوذ تلفن ثابت کشور در بازه زمانی ابتدای سال ۱۳۸۶ تا انتهای شهریورماه امسال در حالی به رقم ۳۸.۶۹ درصد رسید که در سال ۱۳۸۶ این ضریب۳۳.۴۳درصد و در پایان خردادماه امسال ۳۸.۶۱ بود.
تعداد تلفن های ثابت دایری کشور تا پایان خردادماه امسال ۳۰ میلیون و ۵۹۰ هزار و ۳۲۳ شماره و تا پایان پارسال ۳۰ میلیون و ۵۰۶ هزار و ۶۳۳ شماره بود.
البته رسیدن ضریب نفوذ تلفن ثابت به عدد ۳۸.۶۹ نشان دهنده آن است که با وجود توسعه تلفن همراه در کشور و توزیع بیش از ۱۶۵ میلیون سیم کارت هنوز تلفن ثابت جایگاه خود را در بین مردم از دست نداده و همچنان وسیله ای محبوب برای ارتباط مردم با یکدیگر است.
تعداد مشترک پهن باند ثابت کشور تا پایان شهریورماه امسال در حالی به ۱۰ میلیون و ۴۹۰ هزار و ۱۱۸مشترک رسیده که این تعداد تا پایان اسفندماه پارسال ۹ میلیون و ۴۰۸ هزار و ۲۳ مشترک بوده است.
تعداد تلفن همگانی کشور نیز تا پایان خردادماه امسال ۱۱۵ هزار و ۵۵۰ دستگاه و تا پایان سال ۱۳۹۵ حدود ۱۱۵هزار و ۷۶۴دستگاه بود که این امر نشان از کاهش تعداد دستگاه های تلفن همگانی در کشور در رقابت با تلفن همراه است.
تازه ترین گزارش دفتر بررسی های فنی معاونت برنامه ریزی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تعداد روستاهای دارای تلفن خانگی را ۴۸،۹۷۶ روستا اعلام کرده؛ در حالی که این تعداد تا پایان اسفندماه پارسال ۴۹ هزار و ۲۹روستا بوده است.
 

همچنین مطالعه کنید:

کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت ماه نرخ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.