صفحه اصلی / طرح ضربتی توقیف خودروهای متخلف در خرم آباد

طرح ضربتی توقیف خودروهای متخلف در خرم آباد

به گزارش کسب و کار نیوز، سرهنگ رضا موسیوند با بیان این خبر افزود: حدود یک ماه است که طرح ضربتی برخورد با خودروهای متخلف، دارای شکایت و خودروهای فاقد پلاک به‌صورت روزانه در ۲ منطقه مختلف شهر خرم‌آباد اجرا می‌شود که این طرح‌ها بازخورد مثبت و خوبی داشته است.
وی با بیان این که روزانه حدود ۱۰ دستگاه خودرو فاقد پلاک را توقیف می‌کنیم، خاطرنشان ساخت: توقیف خودروهای شکایت دار نیز بازخورد خوبی دارد و تاکنون ۸ خودرو دارای شکایت، توقیف‌شده است.
رئیس پلیس راهور خرم‌آباد اظهار داشت: با توجه به این‌که رانندگان متخلف مسیرهای تردد خود را در حاشیه شهر انتخاب می‌کنند لذا طرح‌های ضربتی در مناطق حاشیه‌ای اجرا می‌شود و خودروهایی که همیشه در حال فرار از پلیس هستند نیز در طرح قرار می‌گیرند.
سرهنگ موسیوند گفت: در این طرح، طی یک ماه اخیر تعداد ۴ دستگاه خودرو سرقتی کشف شده است.
وی با بیان این که پلیس آمادگی کامل دارد که با خودروهای متخلف برخورد نماید، تأکید کرد: پلیس راهور سعی دارد که این رانندگان را قانون‌مند نماید.
رئیس پلیس راهور خرم‌آباد همچنین با اشاره به خودروهایی که در ساحلی زیباکنار اقدام به حرکات نمایشی و خطرناک می‌کنند، تصریح کرد: هشدار جدی می‌دهیم که اگر خودرویی در سطح شهر و به‌خصوص منطقه زیباکنار اقدام به حرکات نمایشی نمایند، در صورت مشاهده، ضمن توقیف، برخورد شدید قانونی با آن خودرو به عمل می‌آید.
سرهنگ موسیوند در بخشی دیگری از سخنان خود با بیان این که برخی از نمایشگاه‌های اتومبیل یکسری خودرو از نمایندگی‌ها تحویل می‌گیرند و به‌صورت کارتکسی به مردم بفروش می‌رسانند، افزود: برخی از مردم هم با توجه به عدم آگاهی در مورد خرید خودرو، اقدام به خرید اتومبیل بدون بیمه شخص ثالث می‌کنند که در صورت سانحه، تبعات منفی برای راننده و شهروندان در پی دارد.
وی همچنین به خودروهای دارای شیشه دودی، هشدار داد: خودروهایی که سرنشینان آن در فاصله ۳ متری رؤیت نشود، شیشه دودی به‌حساب می‌آیند و پلیس راهور نسبت به برخورد با این خودروهای اقدام می‌نماید.
رئیس پلیس راهور خرم‌آباد با بیان این مطلب، افزود: ضمن اعمال قانون و ضبط مدارک، راننده موظف است که حالت شیشه خودرو را به حالت استاندار تغییر دهد تا بتواند مدارک خود را تحویل بگیرد.
سرهنگ موسیوند گفت: اگر خودرویی برای دومین بار، این عمل را مرتکب شود، پلیس راهور نسبت به توقیف خودرو اقدام می‌کند.
 

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.