صفحه اصلی / نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت حفاری آغاز به کار می کند

نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت حفاری آغاز به کار می کند

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از شانا، مهدی معینی‎فر، رئیس روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران در این باره گفت: در نمایشگاه امسال، تعداد قابل توجهی قطعات و تجهیزات ساخت داخل رونمایی می‎شود و نیازهای شرکت در تعامل میان کارشناسان بخش‎های مختلف شرکت ملی حفاری از جمله پژوهش، فناوری و مهندسی ساخت، تدارکات و امور کالا و بازاریابی و امور بین‌الملل با سازندگان قطعات و تجهیزات مورد بحث و تبادل نظر قرار می‌گیرد.
وی با اشاره به اینکه سایت ثبت نام نمایشگاه بین المللی استان خوزستان در حال ثبت نام از شرکت‎ها و مجموعه‎های علاقه‎مند برای حضور در نمایشگاه پانزدهم ساخت تجهیزات صنعت حفاری است، ادامه داد: تیم مجرب اجرایی از ملی حفاری و شرکت نمایشگاه‎ها خدمات ثبت نام از متقاضیان، جانمایی و برنامه ریزی این نمایشگاه را به عهده دارند.
معینی‎فر افزود: همچنین در این نمایشگاه ۲ نشست تخصصی در موضوع ساخت قطعات و تجهیزات کاربردی در صنعت حفاری با حضور نمایندگان شرکت‎های دانش بنیان، مراکز علمی پژوهشی و تحقیقاتی و صاحبنظران در این عرصه تشکیل و انتظارات و چالش‎های موجود بررسی می‎شود.
وی یادآور شد: این رویداد صنعتی با توجه به تخصصی بودن، مخاطبان خاص خود را دارد و فرصت بسیار ارزنده‎ای به منظور آشنایی تولیدکنندگان و صنعتگران داخلی با ظرفیت‎ها و توانمندی‎های یکدیگر و هم‎افزایی با متخصصان و کارشناسان صنعت حفاری در بخش تامین نیازها و ابعاد کمی و کیفی همکاری‌های دو جانبه و چند جانبه است.
بر اساس اعلام شرکت ملی حفاری ایران، پانزدهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت حفاری در روزهای یکم تا چهارم دی‌ماه امسال، هر روز از ساعت ۹ تا ۱۷ میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.