چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / همه ما به بسیج افتخار می کنیم

همه ما به بسیج افتخار می کنیم

به گزارش کسب و کار نیوز، حجت الاسلام و المسلمین محمدحسن کاویانی راد روز یکشنبه در مراسم گرامیداشت شهدای بسیجی بنیادشهید افزود: با تاسیس بسیج در روز پنجم آذر ماه سال ١٣۵٨ به فرمان امام خمینی (ره) هرسال که از آن می گذرد یک دستاورد شیرین از آن مشاهده می کنیم.
کاویانی راد ادامه داد: امیدواریم همه ما و جامعه که وامدار تلاش ها و خدمات عنصر ارزشمند بسیج هستیم نام و ذکرمان در لیست ارزشمند و نورانی این پدیده ارزشمند باشد و از برکات آن بهره مند شویم.
فرمانده بسیج بنیادشهید و امور ایثارگران نیز گفت: امروز بسیج جهان اسلام در منطقه غرب آسیا شکل گرفته است.
سرهنگ فریبرز خزایی افزود: اگر بخواهیم به نتایج مطلوبی در کشور برسیم نیاز به تفکر و روحیه بسیج داریم همانطوری که نظام نیز به این تفکر نیاز دارد.
وی خاطرنشان کرد: بسیجی ها فقط عده خاصی نیستند بلکه بسیج نهاد اجتماعی با ابعاد متفاوت است و امروز در عرصه فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی کارکرد بسیج را می بینیم.
خزایی ادامه داد: همه کسانی که دلشان برای نظام، انقلاب و جایگاه بالای رهبری می تپد و ارزش قائل هستند اینها از نظر ما بسیجی هستند.
وی اضافه کرد: البته ما امروز نیاز به تاسی از سبک زندگی شهدا هم داریم و باید شاخصه های شهدا را در زندگی خودمان بکار بگیریم.
خزایی ادامه داد: همچنین همه ما وظیفه داریم که فرهنگ ایثار و شهادت را نیز ترویج دهیم چون همه به این موضوع نیاز داریم.مادامی که زندگی همه ما با شهدا همراست دشمنان زمین خواهند خورد.
مراسم گرامیداشت شهدای بسیجی به مناسبت روز بسیج امروز یکشنبه با حضور حسن قشقاوی معاون امور کنسولی و مجلس وزارت امور خارجه و جمعی از بسیجیان بنیادشهد و امور ایثارگران در محل بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد.
در این مراسم از سه بسیجی فعال تجلیل شد.
 

همچنین مطالعه کنید:

علاقه‌مندی تاجیکستان برای سرمایه‌گذاری لجستیکی در چابهار

به گزارش کسب و کار نیوز، خانم «شایسته مراد زاده» معاون وزیر حمل ونقل تاجیکستان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.