صفحه اصلی / برانکو امروز به باشگاه می‌آید

برانکو امروز به باشگاه می‌آید

 محمدعلی ترکاشوند در حاشیه تمرین تیم فوتبال پرسپولیس درباره وضعیت مدیریتی این باشگاه، گفت‌: دیگر همه چیز مشخص شده است. امروز حکم آقای گرشاسبی را وزیر محترم ورزش و جوانان تایید کردند و این حکم به باشگاه آمد. امروز هم با آقای برانکو جلسه‌ای داشتم و از ایشان خواستم تا به باشگاه بیایند تا صحبتی درباره تمدید قراردادشان داشته باشیم. ما زمان مدیریت طاهری هم چند بار با برانکو صحبت کرده‌ایم. به نکات مثبتی رسیده‌ایم و حالا امروز هم قرار شد او به باشگاه بیاید تا صحبت کنیم. 
 
وی در پاسخ به سوالی درباره پیشنهاد ازبکستان به برانکو، اظهار کرد: فکر نمی‌کنم نگرانی خاصی مطرح باشد.
 
ترکاشوند در پاسخ به این سوال که چقدر حذف پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا جدی است؟ بیان‌ کرد: اصلا بحثی مطرح نیست. همه کارها انجام شده و مشکلی نداریم.  
 
او درباره محرومیت پرسپولیس از پنجره نقل‌ و انتقالاتی پیش رو گفت‌: ما به حکم صادر شده اعتراض کرده‌ایم. ان‌شاء‌الله هواداران خبرهای خوبی می‌شنوند. ما خوش بین هستیم که این حکم ملغی شود.
 
مسئول نقل‌ و انتقالات باشگاه پرسپولیس در پاسخ به سوالی درباره احمد نوراللهی گفت‌: ما پیگیر کار او هستیم و فکر می‌کنم که به زودی مشکل حل شود. فکر می‌کنم اگر بنا باشد آموزشی هم برود، در پایان فصل این اتفاق بیفتد.
 
وی همچنین در پاسخ به سوالی درباره مهدی طارمی گفت‌: او فعلا در حال‌ گذراندن محرومیت است. منتظریم ببینیم که جواب دادگاه CAS چه می‌شود.
 
ترکاشوند درباره میزبانی تیم‌های ایرانی مقابل تیم‌های عربستانی هم گفت‌: آقای تاج دیشب (شنبه) صحبت کرد. فکر می‌کنم که این رای تایید شود و ما میزبان باشیم.
 
ترکاشوند در پایان و در پاسخ به این پرسش که نظرش راجع به اظهارات اخیر هدایتی علیه او چیست، گفت‌: من موضعی علیه هدایتی نگرفته‌ام. او باید تکلیف را روشن کند چون قبلا به تیم کمک می‌کرد و بعدا این مساله در قالب ‌اسپانسری مطرح شد. اگر کمک بود پس چرا ‌اسپانسری مطرح می‌شود. اگر هم ‌اسپانسری بود چرا می‌گویند که کمک کرده؟ او خودش باید در این زمینه  شفاف صحبت کند.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.