صفحه اصلی / خط‌کشی ۲۱۰۰ کیلومتر از محورهای استان مرکزی

خط‌کشی ۲۱۰۰ کیلومتر از محورهای استان مرکزی

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از  روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان مرکزی، علی زندی فر افزود: از ابتدای سال ۹۶ تاکنون محورهای اخترآباد، خنداب-اراک، تفرش، فراهان-اراک و فراهان، آشتیان، محورهای اصلی شهرستان خمین و دلیجان و بروجرد-اراک خط‌کشی شده‌اند.
وی با بیان اینکه ۸۰۰ مترمربع علائم اطلاعاتی و ۲۵ هزار عدد علائم انتظامی و اخطاری و مسیرنما در سطح راه‌های استان اجرا شده است، گفت: طی این مدت ۲۵۰ کیلومتر از روشنایی‌های موجود سطح راه‌ها بروز رسانی شده است.
زندی فر با تأکید بر اینکه در راستای افزایش ضریب ایمنی تردد سفرهای برون‌شهری ۵۵ دستگاه چراغ چشمک‌زن جدید در محورهای استان نصب شده است، عنوان کرد: تعمیر بیش از  ۱۰۰ دستگاه چراغ چشمک‌زن و نصب ۲۰ عدد چراغ پلیس نما در سطح راه‌ها انجام شده تا سفری مطمئن‌تر را رانندگان و مسافران در جاده‌ها داشته باشند.
وی رعایت موارد ایمنی و توجه به هشدارهای بصری در قالب تابلوهای اطلاعاتی را ضروری دانست و تصریح کرد: از ابتدای سال بیش از ۵۵ دماغه خطرناک و ایمن‌سازی مقابل پلیس‌راه‌ها در محورهای شریانی و مواصلاتی استان انجام شده است.
به گفته زندی فر تعمیر و بازسازی بیش از ۱۵ کیلومتر حفاظ گاردریل آسیب‌دیده در محورهای ساوه-سلفچکان (قدیم) و ساوه-تهران (قدیم) و دلیجان-اصفهان و دلیجان-سلفچکان و اراک-قم و اراک-بروجرد  با ۳ اکیپ اجرایی و آشکارسازی ۱۰ نقطه پر تصادف با علائم فسفری و شیارهای لرزاننده از جمله اقدامات اداره ایمنی راه و حریم جاده برای کاهش تصادف و افزایش ایمنی جاده‌ها بوده است.

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.