صفحه اصلی / مراسم گرامیداشت هفته بسیج در شرکت سایپا برگزار شد

مراسم گرامیداشت هفته بسیج در شرکت سایپا برگزار شد

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از سایپا نیوز، سردار یزدی فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ با ایراد سخنرانی ضمن تبریک گرامیداشت هفته بسیج گفت: نگاه و تفکر بسیجی می تواند کشور را به موفقیت های زیادی برساند.
وی افزود: امام با تشکیل بسیج در کشور علاوه بر تقویت بنیه دفاعی کشور در اوایل جنگ تحمیلی، شرایط و بستر لازم برای خدمات و کارهای بزرگتر را بر اساس تفکر بسیجی در عرصه های مختلف فراهم کرد.
سردار یزدی؛ تفکر بسیجی را مهم دانست و افزود: نگاه بسیجی کشور را به افق های روشنتری خواهد رساند و دشمنان را از هر گونه توطئه بر علیه کشور بازخواهد داشت .
وی درادامه گفت: آنچه که دشمنان را دچار هراس کرده، تفکر بسیجی است که خوشبختانه در کشور این تفکر و نگاه هر روز بیشتر خواهد شد.
وی بسیج جهان اسلام را در نابودی داعش نمونه واقعی از تفکر بسیجی عنوان کرد که امام در اوایل انقلاب بنا نهاد و همین نگاه و تفکر بسیجی بود که بشریت را از لوث گروه تکفیری داعش نجات داد.
فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ در میان بسیجیان نمونه کارگری سایپا عنوان کرد: در دو جبهه عراق و سوریه رزمندگان بسیجی ایرانی، عراقی، سوری، افغانستانی و پاکستانی به عنوان نمایندگان بسیج اسلام توانستد کاری را انجام دهند که جهان را شگفت زده کند .
وی نگاه بسیجی را غیرقابل نفوذ دانست و افزود: اگر نگاه و تفکر بسیجی بر کشور حاکم شود، شاهد تغییرات مهمی در عرصه های مختلف خواهیم شد .
گفتنی است در این مراسم از خانواده های شهدا جنگ تحمیلی و مدافع حرم، ایثارگران، نخبگان و بسیجیان منتخب بسیج سایپا تقدیر به عمل آمد.

همچنین مطالعه کنید:

رویکرد دولت سیزدهم توسعه بخش تعاون است/ تحقق شعار سال با رونق تعاونی‌ها

به گزارش کسب و کار نیوز ، «حامد ویس کرمی»، معاون امور تعاون وزارت تعاون، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.