به گزارش کسب و کار نیوز، در مهر ماه امسال ۴هزار و۵۴۶ فقره شکایت توسط واحدهای بازرسی اصناف دریافت شد که۶۹ درصد در بخش کالا و ۳۱ درصد در بخش خدمات بود. از مجموع شکایات دریافتی۳ درصد به صورت حضوری، ۹۵ درصد تلفنی و ۲ درصد به صورت کتبی دریافت و رسیدگی شده است . در عین حال پس از بررسی های معموله و ارزیابی کارشناسان تعداد ۴ هزار و ۴۹۰ فقره شکایت قابل پیگیری تشخیص داده شد که برای رسیدگی و برخورد قانونی به ادارات و مراجع ذیربط ارسال شده است. همچنین از کل شکایات قابل پیگیری۲ درصد منجر به رضایت شاکی، ۳۷ درصد متخلف،۵۹ درصد غیرمتخلف و ۲ درصد در دست بررسی است. طبق گزارش واحد معاونت نظارت و بازرسی اتاق اصناف ایران، بیشترین عناوین تخلف مربوط به درج نکردن قیمت، گرانفروشی و عدم صدور صورتحساب است.
همچنین مطالعه کنید:
دلایل قانونی اعتراض شدید مشاوران املاک به «سامانه خودنویس»
به گزارش کسب و کار نیوز ، مهرداد آرمان در گفت و گو با پایگاه …