صفحه اصلی / موفقیت یک بازی ایرانی در بازارهای بین‌المللی

موفقیت یک بازی ایرانی در بازارهای بین‌المللی

 

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، بازی‌سازی محلی برای ارائه ایده‌هایی ناب و تکرارنشدنی است. جایی که بازی‌سازهای هر کشور می‌توانند با بهره‌گیری از هنر و فرهنگ کشور خود آثاری خاص و متفاوت را خلق کنند. بازی «انگاره» که توسط مهدی بهرامی و با بهره‌گیری از هنر و فرهنگ ایرانی-اسلامی ساخته و از یکم آبان منتشر شده و شالوده معماهای آن را چالش‌هایی بر اساس هندسه شکل می‌دهد.
در این بازی مراحل انگاره تنها کاری که باید انجام داد، رسم الگوریتم‌های خواسته‌شده است. البته جدا از گیم‌پلی که بازی ارائه داده، سایر بخش‌های آن یعنی گرافیک و موسیقی نیز باعث شده‌اند تا مخاطب لذت بیش‌تری از این اثر ببرد. استفاده از نقوش اسلیمی و موسیقی سنتی در بازی باعث شده تا ایرانی بودن بازی به چشم بیاید. موضوعی که قطعا به شناخته‌تر شدن کشور ما در نگاه بازی‌بازهای خارجی و همین‌طور آشنا شدن آن‌ها با هنر و فرهنگ ما کمک خواهد کرد.
برخی رسانه‌ها از این بازی به عنوان سفیر فرهنگی صنعت بازی‌سازی ایران نام می‌برند. این بازی پیش از انتشار عنوان بهترین بازی فرهنگی در ششمین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای تهران، بهترین طراحی بازی در ششمین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای تهران، برنده مسابقات IGF سانفرانسیسکو، کاندید جشنواره بین‌المللیIndieCade  در لس‌آنجلس، خلاقانه‌ترین بازی TGC و کاندید Sense of Wonder Night توکیو را بدست آورده است.

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.