صفحه اصلی / مردم ایران زمین لایق بهترین احترام ها از سوی سازمانها و نهادها و خصوصا بانکها هستند

مردم ایران زمین لایق بهترین احترام ها از سوی سازمانها و نهادها و خصوصا بانکها هستند

 
محسن نصیری پور مدیر شعب استانهای غرب بانک ایران زمین در دیدار از شعبی که در این استانها حاضر ارتقا درجه شده  بودند، گفت: مردم ایران زمین لایق بهترین احترام ها از سوی سازمان ها و نهادها و خصوصا بانکها هستند و شما پرسنل بانک ایران زمین با عملکرد خود بارها خدمتگزاری خالصانه ی خود را به مردم ثابت کرده اید.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین، دراین دیدارها که به منظور قدردانی از زحمات پرسنل شعب موفق منطقه انجام شد، به شعب مرکزی کرمانشاه کد ۳۴۰۱ و دکتر فاطمی کرمانشاه کد ۳۴۱۰ و شعبه مسکن کرمانشاه کد ۳۴۱۶ لوح تقدیر اهدا شد.
مدیر منطقه در این بازدیدها  باتقدیر از عملکردکارکنان متعهد و سخت کوش  شعب مذکور که موجبات ارتقا درجه شعبه خود را فراهم کردند،  اظهار داشت: تلاش شما برای حصول اهداف بانک ایران زمین قابل تقدیر است و امید داریم با اخلاق حرفه ای و مشتری مداری بتوانید به مدارج بالاتر صعود کنید .
نصیری پور افزود: یادتان باشد مردم ایران زمین لایق بهترین احترام ها از سوی سازمانها و نهادها و خصوصا بانکها هستند و شما پرسنل بانک ایران زمین با عملکرد خود بارها خدمتگزاری خالصانه ی خود را به مردم ثابت کرده اید  و مراجعه حضوری مشتریان به مدیریت و ابراز رضایتمندی آنها از برخی شعب،  گواه بر این ادعا است .
 

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.