صفحه اصلی / ارتباط تلفنی مشترکان ۷ مرکز مخابراتی مختل می شود

ارتباط تلفنی مشترکان ۷ مرکز مخابراتی مختل می شود

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از مهر،  عملیات کابل برگردان با هدف توسعه شبکه کابل در مراکز مخابرات شهید نواب صفوی و شهید منتظری از امروز ۲۰ آبان ماه و در مراکز مخابرات الغدیر، شهید لطیفی، شهدای ورد آورد، شهید سلیمانی حسن آباد و قدس از فردا ۲۱ آبان ماه انجام می شود.
با اجرای این عملیات، ارتباط تلفنی مشترکان مرکز مخابرات شهید نواب صفوی با پیش شماره های ۵۵۴۰ الی ۵۵۴۳ در محدوده خیابان های هلال احمر، کارگر، نواب، کاشان و در مرکز مخابرات شهید منتظری با پیش شماره های ۵۵۹۰ الی ۵۵۹۳، ۵۵۹۵، ۵۵۹۷ در محدوده بلوار سلمان فارسی، خیابان های شهید خرم، عاصی تهرانی، هلال احمر از امروز تا ۳ روز آینده با اختلال همراه است.
همچنین ارتباط تلفنی مشترکان در مرکز مخابرات الغدیر با پیش شماره های ۳۳۰۰ الی ۳۳۰۴، ۳۳۶۸ الی ۳۳۷۳، ۳۳۴۳ و ۳۶۶۲ در محدوده خیابان های خاوران ، شهید طالب رضا، شهید بنی طباء و شهید اعظم نظامی و نیز در مرکز مخابرات شهید لطیفی با پیش شماره های ۲۲۹۳ الی ۲۲۹۸، ۲۶۷۵ و ۲۶۹۱ در محدوده خیابان های فرید، مختاروند و فرود غربی و شرقی، از فردا به مدت ۷۲ ساعت اختلال خواهد داشت.
در همین حال مشترکان مرکز مخابرات شهدای وردآورد با پیش شماره های ۴۴۹۸ و ۴۴۹۹ در محدوده خیابان های زحمتکش، تهران، همدان، فاز ۵ و شهرک دانشگاه شریف و در مرکز مخابرات شهید سلیمانی حسن آباد با پیش شماره ۵۶۲۲ در محدوده خیابان های امام خمینی، شهرداری، شهید باهنر وشهید قپانی، برای برقراری ارتباط تلفنی به مدت ۷۲ ساعت با اختلال مواجه می شوند.
با اجرای عملیات کابل برگردان ارتباط تلفنی مشترکان مرکز مخابرات قدس نیز از ساعت ۱ بامداد فردا ۲۱ آبان ماه به مدت ۴ ساعت دچار اختلال می شود.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.