صفحه اصلی / استاندار فارس از پروژه شهر بین المللی گردشگری پارس بازدید کرد

استاندار فارس از پروژه شهر بین المللی گردشگری پارس بازدید کرد

 خواستار تسریع در روند عملیات اجرایی این پروژه بزرگ شد.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از فرینا، اسماعیل تبادار، گردشگری را یکی از حوزه های مهم و زمینه ساز در امر توسعه، کارآفرینی، اشتغال و رونق اقتصادی استان بر شمرد و از توریسم سلامت به عنوان یکی از مولفه های مهم و تاثیر گذار در امر گردشگری یاد کرد و گفت: فعالیت های زیربنایی و عمرانی و اجرای پروژه های درمانی و ایجاد فضاهای مناسب فرهنگی، ورزشی و گردشگری پیش بینی شده در طرح شهر سلامت از اولویت های اصلی استان است که می بایست به طور ویژه مورد توجه قرار گیرد.
تبادار افزود: تکمیل پروژه های شهر سلامت استان فارس جایگاه اقتصادی، بهداشتی و درمانی، کار آفرینی استان را در کشور ارتقا خواهد داد که این امر نیازمند حمایت جدی مردم و مسولان استان از این پروژه بین المللی است.
وی به افزایش حضورگردشگران اروپایی در استان اشاره کرد و خواستار جذب بیشتر گردشگر از حوزه خلیج فارس نسبت به گذشته شد و از دستگاههای متولی امر گردشگری و بهداشت و درمان خواست تا شرایط مناسب و در خور و شان استان فارس را برای این گردشگران فراهم سازند.
استاندار فارس شهربین المللی گردشگری و  سلامت پارس را در کنار ارائه خدمات مطلوب درمانی، محیطی آرام و دلپذیر برای توریست سلامت برشمرد که می تواند در کنار درمان جسمی، نشاط روحی و روانی بیمار را نیز تامین نماید.
تبادار با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری از کارآفرینان به عنوان جهادگر یاد کرده اند حمایت همه جانبه مدیریت ارشد و همه مدیران دستگاههای اجرایی استان فارس را از کارآفرینان و جهادگران عرصه تولید، اشتغال و رونق اقتصادی اعلام نمود.
استاندار فارس خطاب به مدیریت مجموعه شهر سلامت شیراز گفت: تا زمانیکه که این پروژه بزرگ به سرمنزل مقصود برسد همه دستگاههای اجرایی استان با تمام ظرفیت و امکانات در کنار پروژه خواهند بود.
گفتنی است؛ پروژه بزرگ شهر بین المللی گردشگری و سلامت پارس تحت مدیریت منطقه ویژه اقتصادی شیراز و با مشارکت بخش خصوصی احداث خواهد شد.

 

همچنین مطالعه کنید:

تزریق ۵۰۰۰ میلیارد نقدینگی به بورس انرژی

به گزارش کسب و کار نیوز ، مصطفی رجبی مشهدی با بیان اینکه این اقدام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.