صفحه اصلی / ورود بیش از یک‌میلیون و ۳۰۰ زائر اربعین به کشور

ورود بیش از یک‌میلیون و ۳۰۰ زائر اربعین به کشور

به گزارش  کسب و کار نیوز به نقل از ایلنا، شهریار حیدری ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: تا صبح امروز ۱۹ آبان ماه، بیش از یک میلیون و ۳۰۰هزار از زائران از مرزهای زمینی سه گانه مهران، چذابه و شلمچه به کشور بازگشته‌اند.
وی با اشاره به برگزاری مراسم اربعین در ایران یادآور شد: امروز هم در کشور عراق روز اربعین است و با یک ازدحام جمعیت در مسیرهای منتهی به کربلای معلی مواجه شدیم که خوشبختانه با پیگیری ها و با توجه به عوامل مختلفی که در مسیرها داشتیم ترافیک روان شد.
سخنگوی ستاد مرکزی اربعین بیان کرد: در مرزها هم با توجه به امکانات پیش‌بینی شده اعم از اسکان و تغذیه و ناوگان حمل و نقل زمینی تا این لحظه مشکلی گزارش نشده است.
حیدری ادامه داد: صرفا در مسیر مهران – ایلام ترافیک سنگین است که ظرف امروز و فردا ترافیک روان خواهد شد.
وی با بیان اینکه زائران زمان سفر خود را تاکنون مدیریت کرده اند، بیان کرد: با توجه به اینکه تا پنج روز بعد از اربعین امکان پذیرایی در داخل کشور عراق و مرزها وجود دارد، زوار روند تردد خود را مدیریت کنند.
حیدری با بیان اینکه مشکل خاصی تا این لحظه نداریم، یادآورشد: کسانی که مدارک خود را گم کرده‌اند با مراجعه به کنسول‌گری‌های ما در نجف و کربلا می‌توانند مشکل شان را حل کنند.
وی با اشاره به جلسه ای که روز گذشته با مسئولان وزارت خارجه داشته اند، یادآور شد: گزارش شده بود که ۲۵۰ نفر در نجف و کربلا، روادید خود را گم کرده اند که تحویل کنسولگری ها می‌شود و زوار می‌توانند مراجعه و روادیدشان را دریافت کنند.

همچنین مطالعه کنید:

کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت ماه نرخ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.