صفحه اصلی / ایستگاه صلواتی بانک ملی ایلام در خدمت زائران همچنان می درخشد

ایستگاه صلواتی بانک ملی ایلام در خدمت زائران همچنان می درخشد

به گزارش کسب و کار نیوز علی اشرف یوسفی قیاسی مدیر امور شعب بانک های ملی استان ایلام شامگاه سه شنبه در گفتگو با خبرنگار ما با اعلام این خبر گفت: جای جای استان ایلام به قدمگاه زائران حسینی تبدیل شده است و مردم این استان برای استقبال و پذیرایی از زائران سر از پای نمی شناسند.
وی با بیان اینکه ایلام پایتخت خادمان زائران حسینی است، اظهار داشت: این نوکری به زائران، یک توفیق بزرگ الهی است که سرور و سالار شهیدان(ع) بر مردمان و مسئولان این استان  مرزی ارزانی داشته است.
مدیر امور شعب بانک های ملی استان ایلام با اشاره به اینکه این مجموعه خدمتگزار نیز همراه و همپای مردم و دیگر نهادهای خدمتگزار، ارائه خدمات رایگان و صلواتی به زائران را آغاز کرده است، افزود: در جای جای استان و در مسیر تردد زائران حسینی همدلی و همزبانی موج می زند و دستگاه های اداری، اجرایی، نظامی، امنیتی، امدادی، سپاه، بسیج  و گروه های مختلف مردمی؛ تبلوری از عشق و ایثار به نمایش می گذارند.


علی اشرف یوسفی قیاسی یادآور شد: بانک ملی استان همپای مردم زائرنواز ایلام از ابتدای راهپیمایی عظیم اربعین و در راستای خدمات دهی رایگان و صلواتی به زائران، با ایجاد یک ایستگاه و موکب در مرز مهران، به صورت شبانه روزی در خدمت زائران اربعین حسینی است و به خوبی می درخشد.

همچنین مطالعه کنید:

شماره گذاری خودرو مشمول پرداخت عوارض شد

به گزارش کسب و کار نیوز ، مهدی ابراهیمی معاون برنامه‌ریزی ستاد نوسازی ناوگان نوسازی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.