صفحه اصلی / مس فلز مورد علاقه سرمایه‌گذاران انتخاب شد

مس فلز مورد علاقه سرمایه‌گذاران انتخاب شد

به گزارش کسب و کار نیوز  به نقل از مس پرس، فعالان بازار در گردهمایی برگزارشده توسط مؤسسه سرمایه‌گذاری «مکوآری» همچنین، پیش‌بینی کردند که قیمت مس و آلومینیوم در سال آینده به‌طور عمده در محدوده قیمت‌های فعلی باقی خواهند ماند. حدود ۴۰۰ نماینده از صنایع فلزی و معدنی پس از ارایه گزارش‌های خود در حوزه بازار جهانی فلزات پایه و ارایه نظرات اعلام کردند که ۳۶ درصد انتظار دارند که قیمت مس تا یک سال آینده در سطح فعلی بین ۶,۵۰۰ الی ۷,۲۵۰ دلار در هر تن باقی خواهد ماند. تنها ۸ درصد از نمایندگان پیش‌بینی کردند قیمت این فلز به بیش از ۸ هزار دلار در هر تن افزایش یابد.
بر اساس گزارش «مکوآری» در سال جاری، قیمت مس در بازار بورس فزات لندن عملکرد قدرتمندی از خود نشان داد و در روز دوشنبه، ۳۰ اکتبر، نسبت به قیمت ثبت‌شده در روزِ نشست «مکوآری» در سال ۲۰۱۶ با ۴۱ درصد رشد مواجه شد.
در این رأی‌گیری همچنین مس با ۳۳ درصد آرا به‌عنوان فلز مورد علاقه و مناسب برای سرمایه‌گذاری نمایندگان در سال جاری انتخاب شد، در‌حالی‌که در سال گذشته نیکل با ۲۷ درصد آرا این عنوان را به خود اختصاص داده بود. علاوه بر این، از نمایندگان خواسته شد که نظر خود در مورد صعود قیمت مس به بالای ۷ هزار دلار در هر تن را اعلام کنند که پاسخ اکثر افراد با شک و تردید همراه بوده و ۴۷ درصد اعلام کردند که این قیمت‌ها ناشی از سفته‌بازی بیش از حد در بورس آتی شانگهای بوده است.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.