صفحه اصلی / فاکس اسپورت: سون هیونگ مین بالاتر از آزمون بهترین بازیکن آسیاست

فاکس اسپورت: سون هیونگ مین بالاتر از آزمون بهترین بازیکن آسیاست

به‌ گزارش ‌کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا  سون هیونگ مین، مهاجم کره‌ای تاتنهام دیروز (شنبه)‌ موفق شد گل ارزشمندی را به ثمر برساند تا با ۲۰ گل زده برترین گلزن آسیایی تاریخ لیگ برتر انگلیس لقب بگیرد.
این بازیکن کره‌ای توانست رکورد هموطنش پارک جی سون را بشکند.
به نظر می‌رسد سون هیونگ مین در حال‌ حاضر بهترین بازیکن در سطح آسیا محسوب می‌شود که در لیگ برتر انگلیس عملکرد درخشانی از خود نشان داده است. لیگ انگلیس سخت‌تر از لیگ‌های تمام دنیا است و به همین خاطر گلزنی در این لیگ از اهمیت بیش‌تری برخوردار است.
چندین بازیکن از ژاپن هستند که در بوندسلیگا عملکرد خوبی از خود نشان دادند. اخیرا شینجی کاکاوا توانست رکوردار گلزنی در بوندسلیگا بین بازیکنان ژاپنی باشد.
هم‌چنین در بین بازیکنان آسیایی سردار آزمون هم وجود دارد  که باید بتواند در لیگ‌های مهم‌تری توانایی‌اش را نشان دهد و به همین خاطر باید بپذیریم که بازیکنان همچون سردار آزمون و عمر عبدالرحمان پایین‌تر از سونگ هیونگ مین قرار دارد. هر چند که سون هیونگ مین ظرافت بازی عمر عبدالرحمان را ندارد  ولی هفته‌ به هفته‌ در بهترین لیگ دنیا توانایی‌هایش را نشان می‌دهد. هر چند که می‌توان لیگ امارات را لیگ خوب در قاره آسیا توصیف کرد  ولی با لیگ فوتبال انگلیس و سطح اروپا قابل مقایسه نیست.
بعد از این دو بازیکن سردار آزمون توانسته بود فوتبالش را در روسیه به معرض نمایش بگذارد. بازی در این لیگ سخت باعث شده است تا این استعداد آسیایی با سختی‌های زیادی روبرو شود. آزمون که در حال‌ حاضر ۲۳ سال سن دارد نشان داده است که می‌تواند در سطوح بالاتری توانایی‌هایش را نشان دهد.
او در لیگ قهرمانان اروپا عملکرد خوبی از خودش نشان داد. در حال‌ حاضر وقت آن رسیده است تا او بتواند به یک لیگ بزرگ‌تر و تیم بزرگ‌تر منتقل شود.

همچنین مطالعه کنید:

کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت ماه نرخ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.