صفحه اصلی / سفر به جزیره قشم ارزان می شود

سفر به جزیره قشم ارزان می شود

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از فرینا، رسول اکبری در نشست با تورگردانان مطرح کشورمان در سالن مرکز بین المللی رشد قشم، گفت: توافقات مثبتی در این زمینه با شرکت بُمباردیه کانادا انجام شده و قشم به ایرلاین اختصاصی مجهز خواهد شد.
وی ادامه داد: براساس سیاست های رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با توجه به شروع فصل گردشگری قشم (نیمه دوم سال) قیمت سفرهای هوایی به این جزیره با کاهش چشمگیری همراه شده و این روند ادامه خواهد داشت.
به گفته معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم، اتفاقات دو سال و نیم گذشته در حوزه گردشگری جزیره قشم موجب شده نگاه مسافران از خرید کالاهای ارزان به سمت و سوی لذت بردن از ظرفیت های حوزه گردشگری تغییر یابد و خوشبختانه مُعدل ماندگاری در جزیره قشم به طور چشمگیری افزایش یافته است.
او با اعلام اینکه ژئوپارک جهانی قشم در کنار دیگر ظرفیت های گردشگری این جزیره شایستگی های قشم را برای راه اندازی تورهای گردشگری در سطح بین المللی افزایش داده است، افزود: نظرات مثبت تورگردانان ایران نقش مهمی در جذب گردشگران خارجی برای سفر به جزیره زیبایی ها و اعجاب انگیز قشم دارد.
اکبری بیان داشت: سازمان منطقه آزاد قشم با برگزاری دوره های آموزشی برای جوامع محلی، هتلداران، آژانس داران و همه فعالان صنعت گردشگری تلاش کرده سفر به این جزیره برای گردشگران خاطره انگیز و به یادماندنی شود.
وی گفت: تحقق خواسته گردشگران و آنچه در ذهن آنان طراحی شده، می تواند موجب تحول در بخش گردشگری قشم شود و سازمان منطقه آزاد قشم و جوامع محلی درنظر دارند با جلب اعتماد گردشگران، قشمی متفاوت را به مسافران این جزیره معرفی کنند.
بنا به این گزارش، گروهی از تورگردانان مطرح کشورمان از شهرهای تهران، اصفهان، شیراز و مشهد مقدس طی چهار روز سفر به قشم، از ظرفیت های گردشگری این جزیره در جنوب ایران دیدن کردند.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.