صفحه اصلی / اصناف کرمانشاه آماده پذیرایی از زائران عتبات عالیات هستند

اصناف کرمانشاه آماده پذیرایی از زائران عتبات عالیات هستند

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از اتاق اصناف ایران، مجتبی صفایی در گفت وگو  با بیان اینکه پیش بینی شده است که امسال بیش از ۵۰۰ هزار نفر از مرز خسروی وارد کشور عراق شوند، افزود: با توجه به اقدامات صورت گرفته امسال مرز خسروی بعد از چند سال قبل بازگشایی شده و آماده استقبال از زائران حسینی است.
وی تصریح کرد: تمام زیرساخت‌ها و امکانات در مرز خسروی برای تردد زائران از سوی ایران فراهم شده است و‌ برخی موکب‌ها کار پذیرایی خود را آغاز کرده‌اند.
صفایی اظهار کرد: ۲۵ درصد از زائران استان های مختلف کشور از جمله کرمانشاه، همدان، کردستان، آذربایجان غربی و شرقی از مرز خسروی عبور می کنند و این مرز نزدیک‌ترین مرز به عراق و تمام زیرساخت ها و شرایط برای تردد زائران حسینی فراهم است.
نایب رئیس اتاق اصناف کرمانشاه افزود: استان کرمانشاه از دیرباز پذیرای زائران عتبات عالیات بوده است و مردم این استان آماده پذیرایی از زائران هستند .
صفایی گفت: موکب های مناسبی برای اسکان راهپیمایان اربعین حسینی با همکاری اتاق اصناف، شهرداری و ستاد اربعین صورت گرفته و نظارت کامل بر توزیع مواد غذایی بین زائران صورت می گیرد.
سخنگوی اتاق اصناف ایران افزود: برخی از اتحادیه های صنفی استان کرمانشاه به صورت خودجوش برای کمک به زائران حسینی فعال شده اند؛ به عنوان مثال صنف تعمیرکاران اتومبیل تعمیرگاه های صلواتی را دایرکرده تا زائران با سهولت و اطمینان خاطر بیشتری برای زیارت حرکت کنند و امید داریم کسانی که مرز خسروی را انتخاب می‌کنند با آرامش خاطر بیشتری توفیق زیارت را حاصل کنند و به سلامت به شهرهای خود برگردند.

همچنین مطالعه کنید:

کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت ماه نرخ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.