صفحه اصلی / برگزاری ۴ دوره آموزشی بین‌المللی از طریق سامانه ویدئوکنفرانس

برگزاری ۴ دوره آموزشی بین‌المللی از طریق سامانه ویدئوکنفرانس

به گزارش  کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان ملی بهره‌وری ایران، این دوره‌های آموزشی در زمینه بهره‌وری و مقوله‌های مرتبط است که بر این اساس،  دوره «بهره‌وری سبز» از ۲۲ الی ۲۵ آبان‌ماه سال ۱۳۹۶ و دوره «مدیریت ریسک مواد غذایی در زنجیره های تامین مواد غذایی» ۲۹ آبان‌ماه الی ۲ آذرماه سال جاری در دستور کار قرار دارد.
همچنین دو دوره «خدمات مبتنی بر ICT برای توسعه کشاورزی» و «نوآوری مدیریتی در SMEها» به ترتیب از ۶ الی ۹ و ۲۰ الی ۲۵ آذرماه ۱۳۹۶ برگزار خواهد شد.
از جمله فرصت‌های آموزشی سازمان بهره‌وری آسیایی، دوره‌های ویدئوکنفرانس‌ است که در هر یک از کشورهای عضو برگزار می‌شود که هر دوره، شامل دو مرحله است و در هر یک از آنها، ۴ تا ۶ کشور به‌صورت آنلاین شرکت کرده و همزمان با یکدیگر از طریق ویدئوکنفرانس ارتباط برقرار می‌شود.
در این دوره‌های آموزشی که مباحث مربوطه از سوی اساتید بین‌المللی از سازمان بهره‌وری آسیایی و به‌صورت آنلاین برگزار می‌شود شامل مواردی همچون مباحث گروهی، بازدید میدانی، مطالعه موردی و ارائه گروهی است.
فراهم کردن فرصت آموزشی برای تعداد قابل توجهی از کارشناسان،  افزایش میزان در دسترس بودن اساتید و متخصصان حوزه‌های مرتبط، حذف هزینه‌های سفر شرکت‌کنندگان و به‌دنبال آن، کاهش هزینه‌ها بدون محدودیت زمانی و مکانی از مزایای برگزاری دوره‌های آموزشی ویدئوکنفرانس به‌شمار می‌آید.
شایان ذکر است، پیش از این، دوره ویدئوکنفرانس با عنوان «مدیریت رضایتمندی مشتری در بخش خدمات» نیز از ۳۰ مردادماه الی ۲ شهریورماه سال جاری برگزار شده است.

همچنین مطالعه کنید:

وصول ١١٠ هزار میلیارد تومان از ابربدهکاران مالیاتی

به گزارش کسب و کار نیوز ، احسان خاندوزی وزیر اقتصاد در جمع خبرنگاران گفت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.