صفحه اصلی / عملکرد و صورت های مالی منتهی به ۳۰ اسفند ۱۳۹۵ تصویب شد

عملکرد و صورت های مالی منتهی به ۳۰ اسفند ۱۳۹۵ تصویب شد

 در این جلسه که به ریاست دکتر سعید قربانی به عنوان رئیس و آقایان مجید شایسته و دکتر حسن رضا دلیری به عنوان نُظار و محمدرضا مجدرضایی به عنوان منشی و با حضور مدیر عامل و نمایندگان بیمه مرکزی و سازمان های حسابرسی و بورس برگزار شد، عملکرد شرکت و صورت‌های مالی منتهی به ۳۰ اسفند ۱۳۹۵ مورد بررسی قرار گرفت و با کثریت آراء به تصویب رسید.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی بیمه آرمان، در این جلسه علیرضا بیانیان مدیر عامل به ارائه گزارشی از عملکرد و دستاوردهای بیمه آرمان در سال ۱۳۹۵ پرداخت. بیانیان بخشی از اقدامات و فعالیت‌های انجام شده در سال ۱۳۹۵ را اصلاح ترکیب پرتفوی، جذب اکانت های جدید، پیگیری وصول مطالبات معوق، تکمیل قراردادهای بانک مسکن، اصلاح فرایندها و دستورالعمل ها وکاهش و برگشت قابل توجه هزینه های جاری شرکت برشمرد.
وی همچنین از افزایش سرمایه شرکت از ۱۲۰ میلیارد تومان به ۱۵۰ میلیارد تومان تا پایان سالجاری و در نهایت به ۲۰۰ میلیارد تومان طی یک برنامه دو ساله خبر داد.
مدیر عامل بیمه آرمان در پایان از سهامداران، کارکنان، مدیران، معاونان و اعضای هیأت مدیره شرکت در طول این مدت قدردانی کرد و گفت: همه همکارانم با تلاش های شبانه روزی خود و بدون هیچ چشم داشتی این کارنامه یکساله شرکت را رقم زدند و امیدواریم با بررسی و تصویب گزارش حسابرس و بازرس قانونی، تلاش ایشان مورد تأیید و تقدیر قرار بگیرد تا با انگیزه بیشتری اهداف شرکت را تحقق بخشند و جایگاه شرکت را ارتقاء دهند. 
بر اساس گزارش هیأت مدیره، این شرکت در سال ۱۳۹۵ حدود ۲/۲۳۰میلیارد ریال حق بیمه تولید کرده است که در مقایسه با سال قبل از آن ۶ درصد کاهش داشته است.  از این رقم، ۲۱۱ میلیارد ریال بصورت مستقیم (۸/۸ درصد) و ۱۶۳ ۲ میلیارد ریال (۹۱/۲ درصد) بصورت غیر مستقیم تولید شده است.
همچنین خسارت پرداختی سال ۱۳۹۵ مبلغی حدود  506 1 میلیارد ریال است که در مقایسه با سال قبل از آن، ۱ درصد کاهش داشته است. نسبت خسارت سال۱۳۹۵ نیز، معادل ۶۸ درصد بود  که در مقایسه با سال قبل از آن ۴ درصد رشد داشته است.
براساس عملکرد۱۲ماهه منتهی به ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ این شرکت همچنین مبلغ ۱۰۰,۱۵۰ میلیون ریال سود خالص شناسایی کرده است که مبلع ۱۰ ریال سود برای هر سهامدار تصویب شد.
در این جلسه همچنین مؤسسات حسابرسی آزموده کاران و بهراد مشار به عنوان حسابرسان اصلی و علی البدل (پس از تأیید بیمه مرکزی ج.ا.ا ) و روزنامه دنیای اقتصاد نیز به عنوان روزنامه رسمی شرکت تعیین و انتخاب شدند.

همچنین مطالعه کنید:

وصول ١١٠ هزار میلیارد تومان از ابربدهکاران مالیاتی

به گزارش کسب و کار نیوز ، احسان خاندوزی وزیر اقتصاد در جمع خبرنگاران گفت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.