صفحه اصلی / استقبال سرمایه گذاران خارجی از ظرفیت های سرمایه گذاری اروند در کیش اینوکس ۲۰۱۷

استقبال سرمایه گذاران خارجی از ظرفیت های سرمایه گذاری اروند در کیش اینوکس ۲۰۱۷

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از فرینا، در دومین روز از نهمین دوره نمایشگاه معرفی فرصت های سرمایه گذاری Kish Invex 2017 ، معاون بازاریابی و امور استانهای بانک قوامین و هیئت همراه، با حضور در غرفه منطقه آزاد اروند از نزدیک با روند فعالیت این منطقه آشنا شدند.
در این بازدید جبار عبودزاده مدیر توسعه تجارت و بهبود فضای کسب و کار سازمان منطقه آزاد اروند ضمن خوش آمد گویی و ارائه توضیحات در خصوص پتانسیل ها و ظرفیت های این منطقه در زمینه توسعه و تعامل با بانک های کشور امادگی هرگونه همکاری را اعلام کرد.
در حاشیه برگزاری  نمایشگاه  kish Invex 2017، مسئول اتاق بازرگانی آلمان- ایران، ضمن حضور در غرفه منطقه آزاد اروند و پیرو جلسات مشترک که در نشست تخصصی بررسی همکاری لجستیکی ایران – آلمان شرکت کرد از نزدیک با نحوه تعامل در زمینه همکاری بخش خصوصی و شرکت های آلمانی در منطقه  آزاد اروند آشنا شد.
در این جلسه و بازدید از غرفه منطقه آزاد اروند سید علی موسوی مدیر توسعه و تسهیل سرمایه گذاری این سازمان  ضمن استقبال از همکاری های دوجانبه بر تعاملات بیشتر تاکید کرد و مقرر گردید در زمینه برگزاری همایش های مشترک اقدامات موثری صورت پذیرد.
همچنین در دومین روز از این نمایشگاه سرمایه گذار نپالی و مدیرعامل هلدینگ نفتی از غرفه این سازمان در نهمین نمایشگاه معرفی فرصت های  سرمایه گذاری kish Invex 2017  بازدید و آمادگی خود را برای احداث مینی ریفاینری در سایت صنعتی  منطقه آزاد اروند و همچنین تأمین مواد اولیه شرکت ها بواسطه واردات و بازرگانی از خارج کشور به منطقه آزاد اروند اعلام کرد.
گفتنی است، این سرمایه گذار در حال حاضر مستقر در دبی و فعال در حوزه پتروشیمی است و عمده فعالیت او فراوری و پردازش نفت خام و تولید فرآوده های نفتی و صادرات به خارج است .
سید علی موسوی مدیر توسعه و تسهیل سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد اروند در حاشیه این دیدار ضمن استقبال از طرح سرمایه گذاری ایشان امادگی هرگونه همکاری در خصوص اجرای این پروژه سرمایه گذاری را اعلام‌ کرد.
در ادامه حضور و بازدید پرشور سرمایه گذاران از غرفه منطقه آزاد اروند در نهمین نمایشگاه معرفی فرصت های سرمایه گذاری kish Invex 2017  شرکت سوئدی فرانسوی لینکولن از نزدیک با روند سرمایه گذاری در این منطقه آشنا شد.
بر اساس این بازدید کارل مدیرعامل شرکت سوئدی فرانسوی لینکولن با معرفی خود و فعالیت های شرکت مهمترین رسالت این شرکت را معرفی سرمایه گذاران مقتدر به سازمانهای سرمایه پذیر دانست و افزود: با توجه به سابقه طولانی این شرکت و رایزنی های خوبی که در زمینه جذب سرمایه گذار داریم آمادگی خود را جهت معرفی سرمایه گذار در زمینه های مختلف به منطقه آزاد اروند  اعلام میداریم.
همچنین سید علی موسوی مدیر توسعه و تسهیل سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد اروند در حاشیه این دیدار ضمن استقبال از صحبت های مدیرعامل شرکت سوئدی فرانسوی لینکولن به معرفی و آشنایی ظرفیت های سرمایه گذاری و پتانسیل های بالای گردشگری،  صنعتی،  بازرگانی و خدمات منطقه آزاد اروند پرداخت.
موسوی وجود فرودگاه بین المللی ، دو بندر تجاری، ۱۲ دانشگاه را از ویژگی ها و مزایای ممتاز منطقه آزاد اروند برشمرد و افزود: امیدوارم با همکاری مشترک جذب سرمایه گذاران قوی و سرشناس را در منطقه ازاد اروند فراهم نمائیم.
بر اساس این گزارش نمایشگاه معرفی فرصت های سرمایه گذاری kish Invex 2017 از ۸ لغایت ۱۱ آبان ماه سال جاری همزمان با چهارمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و سرمایه گذاری در مرکز نمایشگاه بین المللی جزیره کیش برگزار شد.

 

همچنین مطالعه کنید:

کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت ماه نرخ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.