صفحه اصلی / برگزاری هشتمین جلسه کمیته بازاریابی و برنامه ریزی مدیریت شعب استانهای قم، اصفهان، مرکزی و چهار محال و بختیاری

برگزاری هشتمین جلسه کمیته بازاریابی و برنامه ریزی مدیریت شعب استانهای قم، اصفهان، مرکزی و چهار محال و بختیاری

اکنون که شاهد ثبات رویه در همه بانک ها هستیم می بایست  با وحدت کلمه و انسجام فکری و عملی و سرلوحه قراردادن آیه ۳۸شریف سوره شوری: (والذین استجابوا لربهم و اقامو الصلاه و امرهم شوری بینهم)  بر مشکلات غلبه پیدا کرد و راه درست را در جهت  نیل به اهداف مشخص نمود و با صلابت در این راه گام برداشت. 
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین، وی فرصت برابری امکانات در بانک ها را از جمله مواردی دانست که توان حضور و رقابت همراه با برنامه ریزی و پشت کار را برای دستیابی به اهداف عالیه بانک هموار کرده است.
سبزواری افزود برگزاری جلسات مدون و مشورت پذیری در همه رده ها امکان رسیدن به آراء و نظریه های خوب و بهترین راهکارها را فراهم و مشورت را یکی از اسباب حیات محیط کاری معرفی کرد.
مدیر استانی بانک ایران زمین در ادامه با تاکید بر جذب منابع از طریق فروش کارت هدیه ، صدور ضمانت نامه، گشایش اعتبار اسنادی  و جذب منابع ارزان قیمت را در جهت کاهش قیمت تمام شده پول بسیار موثر دانست و اظهار داشت با فراهم بودن زیر ساخت های فنی و عملیاتی  درگاه پرداخت اینترنتی انتظار می رود شعب با غنیمت شمرده فرصت پیش رو مشتریان را به استفاده از خدمات الکترونیک تشویق و ترغیب نمایند.
وی توجه به رعایت بهداشت پرونده های تسهیلاتی را از نکات مهم در پیشگیری از اتلاف منابع دانست و در رعایت آن مطالبی را یاد آور نمود. وی همچنین از مطالبات غیر جاری بعنوان یکی از بزرگترین معضلات سیستم نام برد و پیگیری مستمر و مداوم تا حصول نتیجه را خواستار شد.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.