صفحه اصلی / تاج: هیچ کسی بدون هماهنگی به تمرین تیم ملی نمی‌رود /کی‌روش از روی عصبانیت حرف زده است

تاج: هیچ کسی بدون هماهنگی به تمرین تیم ملی نمی‌رود /کی‌روش از روی عصبانیت حرف زده است

به‌ گزارش ‌کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، مهدی تاج، رییس فدراسیون فوتبال در برنامه تلویزیونی درباره عصبانیت کارلوس کی‌روش از حضور اسماعیل حسن‌زاده، رییس کمیته‌ انضباطی در تمرین تیم‌ ‌ملی و بر هم بریختن برنامه‌هایش، گفت‌: هر مقام مسوولی که بخواهد به تمرین تیم‌ ‌ملی برود، باید هماهنگی‌های لازم را انجام دهد. شاید حسن‌زاده اتفاقی از آن سمت عبور کرده و سری هم به تمرین تیم‌ ‌ملی زده است، اما من بعدا در جریان این موضوع قرار گرفتم. حسن‌زاده و هر شخص دیگری باید هماهنگی‌های مورد نظر را انجام دهند. به خصوص که او رییس کمیته‌ انضباطی فدراسیون فوتبال نیز هست.
رییس فدراسیون فوتبال هم‌چنین درباره این که کارلوس کی‌روش در حین عصبانیت عنوان کرد که حسن‌زاده قبل از حضور در تمرین تیم‌ ‌ملی حقوقش را بدهد و این که آیا مطالبات سرمربی تیم‌ ‌ملی عقب افتاده است، یادآور شد: سه روز از تاریخ واریز حقوق کارلوس کی‌روش گذاشته است و سه روز به او بدهکار هستیم. در تلاش هستیم که این مساله را حل کنیم. فدراسیون فوتبال هم مانند سایر سازمان‌های کشور مشکلات مالی دارند که برای حل این مشکلات نیاز به مساعدت دولت و عمل به قول‌هایی هستیم که قبلا به فدراسیون فوتبال داده‌اند. با کمک آن‌ها می‌توانیم در بخش پشتیبانی و آماده‌سازی تیم‌ ‌ملی به وظایف‌مان عمل کنیم.
او هم‌چنین درباره انتقاد کی‌روش از بازی‌های دوستانه تیم‌ ‌ملی و هماهنگ کردن این بازی‌ها توسط روابط شخصی خودش، گفت‌: ما رقبای تیم‌ ‌ملی را مشخص نمی‌کنیم ،‌ بلکه سرمربی تیم‌ ‌ملی شخصا این امور را پیش می‌برد. او با توانمندی خود بازی‌ها را هماهنگ می‌کند و ما از دو بازی تدارکاتی تیم‌ ‌ملی در مهرماه راضی هستیم. هر برنامه‌ای که کمیته‌ بین‌الملل فدراسیون فوتبال انجام دهد با هماهنگی تیم‌ ‌ملی است و این رویه همیشه به این شکل بوده است. برای بازی با توگو ۱۰۰ هزار دلار هزینه کردیم که صرف بلیت و هتل شد. فدراسیون این پول‌ها را از جیب خودش پرداخت می‌کند.
تاج هم‌چنین در ادامه‌ درباره عصبانیت کارلوس کی‌روش نسبت به دادن پول آماده‌سازی تیم‌ ‌ملی به یک خانم و این که این خانم چه کسی است؟ تاکید کرد: این صحبت‌ها مربوط به چهار، پنج سال قبل است که من در آن زمان عهده‌دار فدراسیون فوتبال نبودم. به دلیل تحریم نتوانسته بودیم پول‌مان را از فیفا بگیریم که برای ساخت مرکز پزشکی ایفمارک، فیفا به ما کمک کرد، اما بعدا عنوان کرد  که این پول را از محل مطالبات فدراسیون فوتبال واریز کرده است. مدیران باید در این باره بهتر عمل می‌کردند، اما این طور نیست که این مبالغ به حساب شخصی فرد خاصی واریز شده باشد.
او با اظهار بی‌اطلاعی از دلیل عصبانیت کی‌روش و رد نظر او مبنی بر این که هیچ تغییری در هفت سال گذشته رخ نداده است، گفت‌: او از روی عصبانیت  صحبت کرده است. کمپ تیم‌های ملی در طی هفت سال گذشته مجهز شده است و به گفته کارلوس کی‌روش یکی از بهترین کمپ‌های خاورمیانه را داریم که تنها مشکل آن نداشتن چمن مناسب است که این حرف درستی است. در حال‌ حاضر امکانات خوبی در اختیار تیم‌ ‌ملی قرار داده‌ایم و پاداش‌ها واریز شده است. به دلیل محدودیت‌های موجود در کشور هیچ کسی نمی‌تواند ادعا کند که در همه بخش‌ها بهترین شرایط را داریم.

همچنین مطالعه کنید:

عرضه ۱۵۰۰ محصول دانش‌بنیان در اکسپو ۲۰۲۴

به گزارش کسب و کار نیوز ، ششمین نمایشگاه توانمندی های صادراتی جمهوری اسلامی ایران …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.