صفحه اصلی / اشکانی: برخی قوانین جدید به نفع کشتی نیست

اشکانی: برخی قوانین جدید به نفع کشتی نیست

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا علی اشکانی  درباره رقابت‌های گروه "الف" کشتی فرنگی قهرمانی کشور، اظهار کرد: کشتی‌ها با قوانین جدید برگزار می‌شود که فعلاً کشتی‌گیرها و ما مربی‌ها، یک مقدار با آن چالش داریم و این قوانین جدید از کیفیت کاسته است. کشتی‌گیرها طبق قانون جدید، ساعت هشت صبح وزن‌کشی کردند و ساعت ۱۰ به ‌روی تشک رفتند و توان لازم را برای اجرای فنون نداشتند.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی افزود: اوزان هم تغییر کرده و بعضی از کشتی‌گیران تکلیف خودشان را نمی‌دانند که در چه وزنی فعالیت کنند و باید هرچه سریع‌تر به ثبات وزنی برسند و از بلاتکلیفی خارج شوند.
او اضافه کرد: این رقابت‌ها آزمون خوبی است تا کشتی‌گیرها خودشان را با قوانین جدید تطبیق بدهند و ما هم تا جایی که بتوانیم آنان را راهنمایی می‌کنیم تا سریع‌تر با قوانین جدید هماهنگ و به سمت وزن‌های‌شان سوق داده شوند، چون زمان زیادی نداریم و بازی‌های آسیایی و جام جهانی نزدیک است.
اشکانی درباره ارزیابی خود از قوانین جدید و این که آیا به نفع کشتی است یا خیر؟ گفت: بعضی از قوانین خوب است مثل تغییر اوزان، اما  وزن‌کشی در روز مسابقه، سلامتی ورزشکاران را تهدید می‌کند و باعث می‌شود که آسیب‌های مفصلی و شکستگی بیش‌تر اتفاق بیفتد، چون زمان بازیافت و ریکاوری زیاد نیست.
وی در پایان با اشاره به رقابت‌های پیش‌رو تاکید کرد: فرصت خیلی کم است و باید با شتاب بیش‌تری خودمان را با قوانین جدید وفق دهیم.

همچنین مطالعه کنید:

رویکرد دولت سیزدهم توسعه بخش تعاون است/ تحقق شعار سال با رونق تعاونی‌ها

به گزارش کسب و کار نیوز ، «حامد ویس کرمی»، معاون امور تعاون وزارت تعاون، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.