صفحه اصلی / بازسازی آب شرب دینار آباد

بازسازی آب شرب دینار آباد

به گزارش کسب و کار نیوز ناصر محرمی با اعلام این خبر اظهار داشت: افزایش جمعیت، رشد شهرنشینی، کاهش بارش ها و افزایش برداشت بی رویه از منابع آب زیرزمینی، منجر به افت سطح آب و فرونشست در سفره های زیر زمین شده است، که این عوامل موجب بروز حوادثی همچون انحراف، بریدگی و در نهایت منجر به خروج کامل چاه از مدار بهره برداری و پیامدهایی همچون افت فشار و مشکلات کم آبی در منطقه، برای شهروندان ایجاد می کند.    
او افزود: در اوایل مهرماه سال جاری چاه دینارآباد با مشکلات فنی مواجه و به همین دلیل از مدار بهره برداری خارج شد،  در بررسی ها مشخص شد که این چاه از سه نقطه در فواصل مختلف، دچار انحراف و بریدگی لوله جدار شده  است، که با تدابیر اتخاذ شده، عوامل اجرایی عملیات بازسازی و احیاء را آغاز و مدت زمانی کوتاه با اجرای عملیات لوله گذاری و اتصال از مناطق مختلف بدون قطع آب، چاه مورد نظر مجدداً وارد مدار بهره برداری شد.
محرمی گفت: با بازسازی لوله جدار، نسبت به نصب پمپ شناور و لایروبی چاه تا عمق ۱۷۰ متر اقدام و با مجموعه عملیات های انجام شده، در حال حاضر میزان آبدهی این چاه به ۱۷ لیتر در ثانیه کاهش یافته است .
مدیر امور آب وفاضلاب شهریار در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به کاهش بارندگی ها و میزان آبدهی چاهها در دشت شهرستان شهریار، همکاری ومساعدت شهروندان محترم در مصرف صحیح و پرهیز از مصارف غیر ضروری آب ضرورت دارد .

 

همچنین مطالعه کنید:

تزریق ۵۰۰۰ میلیارد نقدینگی به بورس انرژی

به گزارش کسب و کار نیوز ، مصطفی رجبی مشهدی با بیان اینکه این اقدام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.