صفحه اصلی / انتصاب نخستین مدیرکل استانی زن در تاریخ وزارت اقتصاد

انتصاب نخستین مدیرکل استانی زن در تاریخ وزارت اقتصاد

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایلنا؛ مسعود کرباسیان، وزیر امور اقتصادی و دارایی طی حکمی فرزانه دهنادی را به عنوان نخستین زنی که از تاریخ تشکیل وزارت اقتصاد تاکنون توانسته در کسوت مدیر یکی از استان های کشور قرار گیرد به عنوان مدیرکل جدید امور اقتصادی و دارایی منصوب کرد.
در حکم صادره برای خانم دهنادی آمده است؛
نظر به تعهد، تخصص، دانش و توانمندی های ارزنده سرکار، به موجب این حکم به سمت "مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان تهران" منصوب می‌شوید.
امید است با اتکال به خداوند متعال، ضمن هماهنگی با واحدهای ستادی و استانی و انجام وظایف و مسئولیت های قانونی خویش، در جهت پیشبرد اهداف این وزارتخانه حضوری فعال و همه جانبه داشته باشید. موفقیت روز افزونتان را در تقویت عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از خداوند منان مسئلت میکنم.
 مدیرکل جدید اقتصاد و دارایی استان تهران که از سابقه ۲۰ سال خدمت در وزارت اقتصاد برخوردار است پیش از این مسئولیت های  حرفه ای چون؛ریاست گروه کارشناسان هماهنگی امور استانها با واحدهای ستاد مرکزی، معاون مدیرکل دفتر امور استان ها و مشاور معاون توسعه و مدیریت منابع وزارت اقتصاد را در کارنامه خود دارد. وی همچنین تجربه فعالیت کارشناسی در حوزه هایی مانند؛ آمار و تحلیل صورتهای مالی، بیمه، شرکت های دولتی و حسابرسی را داراست.
دهنادی که همزمان و با حکم دیگری از سوی وزیر اقتصاد، مسؤولیت مدیریت "شورای هماهنگی مدیران استانی وزارت امور اقتصادی و دارایی در استان تهران" را بر عهده خواهد داشت، دارای تجارب و سوابق متعددی در حوزه مدیریتی و اقتصادی است که از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد؛
عضویت در  انجمن حسابداران خبره، نماینده  وزارت امور اقتصادی و دارایی در امور زنان  در معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری ، عضو شورای فرهنگی وزارت امور اقتصادی و دارایی ، عضو ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندان وزارت امور اقتصادی و دارایی ، نماینده وزارت  امور اقتصادی و دارایی  در کمیته تخصصی راهبردی ستاد ملی ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان، عضو شورای سیاستگذاری نخستین همایش ملی ارتقای سلامت زنان در محیط کار ، عضو شورای مدیریت راهبردی معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت امور اقتصادی و دارایی و  نماینده وزارت امور اقتصادی و دارایی در کارگروه خانواده و حمایت های اجتماعی – معاونت برنامه ریزی شورایعالی انقلاب فرهنگی .
دهنادی که در حال حاضر در مرحله دفاع از دانشنامه خود در مقطع دکترای کارآفرینی-گرایش کسب وکارقرار دارد ، تحصیلات خود در دوره کارشناسی ارشد را در رشته مدیریت دولتی، گرایش مالی  و مقطع کارشناسی را در رشته حسابداری به انجام رسانده است.
گفتنی است؛ با صدور این حکم فرزانه  دهنادی ضمن آنکه نخستین زنی است که در تاریخ تشکیل وزارت امور اقتصادی و دارایی به عنوان مدیرکل یکی از استان های کشور منصوب می شود، دومین مدیر ارشد زن در وزارت اقتصاد در دوره مدیریت مسعود کرباسیان است. پیش از این خانم یکتا اشرفی با حکم  مسعود کرباسیان به عنوان نخستین زن، ریاست پژوهشکده امور اقتصادی را بر عهده گرفته بود.

 

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.