صفحه اصلی / بلوک مدیریتی شرکت خدمات هوایی سامان عرضه می‌شود

بلوک مدیریتی شرکت خدمات هوایی سامان عرضه می‌شود

 شرکت هواپیمایی ماهان در نظر دارد ۶۶.۰۵ درصد از سهام شرکت خدمات هوایی سامان را به طور یکجا و شرایطی روز سه‌شنبه مورخ ۲۳ آبان ماه در معرض فروش بگذارد.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی فرابورس ایران، تعداد سهامی از شرکت خدمات هوایی سامان که روی تابلو معاملات بازار سوم می‌رود ۴۳ میلیون و ۱۹۹ هزار و ۹۸۰ سهم از ۳۵ میلیون و ۴۰۰ هزار سهم منتشره این شرکت است و قیمت پایه‌ای که برای هر سهم آن منظور شده ۱۲ هزار و ۵۰۰ ریال است که خریداران باید ۳ درصد از قیمت پایه کل ۳ درصد آن را برای حضور در رقابت خرید این عرضه پرداخت کنند.
شرکت خدمات هوایی سامان که معاف از ثبت و غیر بورسی است در زمینه تصدی و تامین امور مربوط به خدمات پشتیبانی زمینی و جابه‌جایی مسافر به هواپیما و بالعکس، تخلیه و بارگیری بار و پست فرودگاه‌های خدمات ترمینال مسافر کشور برای ارائه خدمات به شرکت‌های هواپیمایی ایرانی و خارجی به فعالیت مشغول است.
آخرین سرمایه شرکت با سال مالی منتهی به ۲۹ اسفندماه رقم ۸۱۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال است و سهامداران عمده آن با قید تعداد سهام شرکت هواپیمایی ماهان با تعداد ۴۳ میلیون و ۱۹۹ هزار و ۹۸۵ سهم، شرکت خدمات هوایی کشور آسمان با ۱۲ میلیون و ۵۹۹ هزار و ۹۹۰ سهم و آقای عبدالله کمالی با ۹ میلیون و ۶۰۰ هزار سهم و سایر سهامداران با تعداد ۲۵ سهم هستند.

 

همچنین مطالعه کنید:

کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت ماه نرخ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.