صفحه اصلی / آغاز طرح جابجایی زائران اربعین در استان همدان

آغاز طرح جابجایی زائران اربعین در استان همدان

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان، محمد رودباری گفت: طرح جابجایی زائران اربعین در استان آغاز شده و تا ۲۶ آبان ماه ادامه خواهد داشت.
وی با اشاره به اینکه در این مدت اجرای طرح و عملیات جاده‌ای ممنوع است، افزود: از امروز ۱۰ آبان تردد کامیون‌های ترانزیت به مرزهای چهارگانه عبور زائران ممنوع است و هیچ‌گونه بارنامه‌ای جز برای کامیون‌های سوخت و مواد فاسدشدنی صادر نمی‌شود.
رودباری با تأکید بر اینکه اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای به کمک دیگر دستگاه‌های عضو کمیته حمل‌ونقل و سوخت آمادگی کامل را در ایام اربعین دارد، یادآور شد: دستگاه‌های عضو کمیته حمل‌ونقل سوخت به شکل کشیک آماده ارائه خدمات به زائران اربعین هستند.
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان ادامه داد: مجتمع‌های خدماتی رفاهی استان همدان نیز برای ارائه خدمات به مسافرانی که به سمت مسیرهای چهارگانه حرکت می‌کنند آمادگی کامل را دارند.
محمد رودباری به فعالیت راهدارخانه‌های استان اشاره و عنوان کرد: راهدارخانه‌های این اداره کل نیز در این ایام آمادگی اسکان موقت از زائران اربعین را در صورت نیاز دارند.
این مسئول اضافه کرد: همچنین امداد خودروها و مراکز معاینه فنی مجاز نیز به همراه دستگاه‌های عضو کمیته حمل‌ونقل سوخت به شکل کشیک ۲۴ ساعته آماده هستند به زائران حسینی خدمات‌رسانی کنند.
رودباری با تأکید بر اینکه در بحث اتوبوسی نیز کنترل ویژه‌ای در بحث سلامت اتوبوس‌ها، مدیران فنی اتوبوس‌ها و مراکز معاینه فنی انجام شده، تصریح کرد: گشت‌های ویژه مشترک اداره کل راهداری و پلیس نیز برقرار است تا بتوانیم ناوگانی که به سمت مرزها حرکت می‌کنند، کنترل کرده و با حداکثر ایمنی زائران را به مقصد برسانیم.
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان ابراز کرد: اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان از هر نظر آمادگی کامل برای افزایش ایمنی زائران را ایجاد کرده است.
گفتنی است، پارسال در ایام اربعین حدود ۳۵ هزار نفر توسط ناوگان عمومی راهداری استان همدان جابجا شدند که پیش‌بینی می‌شود میزان ترددها امسال بیشتر شود.

همچنین مطالعه کنید:

رویکرد دولت سیزدهم توسعه بخش تعاون است/ تحقق شعار سال با رونق تعاونی‌ها

به گزارش کسب و کار نیوز ، «حامد ویس کرمی»، معاون امور تعاون وزارت تعاون، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.