صفحه اصلی / انهدام اهداف زمینی توسط بمب «قاصد» و پهپادهای «کرار»

انهدام اهداف زمینی توسط بمب «قاصد» و پهپادهای «کرار»

 در آخرین مرحله هفتمین رزمایش بزرگ فداییان حریم ولایت صبح امروز جنگنده‌های اف-۴ با استفاده از بمب‌های هوشمند، نقطه زن و دور ایستای قاصد که توسط متخصصان جهاد خودکفایی نیروی هوایی ارتش تولید شده است اهداف خود را با موفقیت منهدم کردند.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، امیر سرتیپ دوم خلبان مسعود روزخوش، سخنگوی هفتمین رزمایش اقتدار فدائیان حریم ولایت با اشاره به جزئیات این مرحله از رزمایش، گفت: در این مرحله همچنین برای اولین بار هواپیماهی بدون سرنشین تهاجمی کرار مجهز به بمب‌های هوشمند نقطه زن با پرواز برد بلند و در محیط جنگ الکترونیک، با غافلگیری دشمن، اهداف زمینی و سامانه‌های پدافندی دشمن فزضی را منهدم کردند.
روزخوش اظهار کرد: همچنین جنگنده‌های اف-۱۴ و میگ-۲۹ با انجام عملیات رزم هوایی به درگیری هوایی و تمرین شرایط درگیری در صحنه واقعی نبرد پرداختند.
سخنگوی هفتمین رزمایش فدائیان حریم ولایت در پایام با ابراز رضایت از عملکرد خلبانان جوان نیروی هوایی و کارکنان فنی و دستیابی به کلیه اهداف از پیش تعیین شده تا این مرحله رزمایش گفت: با بهره‌گیری از تجربیات خلبانان و پیشکسوتان ۸ سال دفاع مقدس و با بهره گیری از خودباوری و ایمان به توانمندی نسل جوان امروز نسل جدید خلبانان ما با موفقیت در چنین رزمایش‌هایی شرکت می‌کنند.

همچنین مطالعه کنید:

کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت ماه نرخ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.