صفحه اصلی / وزرش کارگری در مناطق آزاد کشور توسعه می یابد

وزرش کارگری در مناطق آزاد کشور توسعه می یابد

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از فرینا، بیژن شیری در نشست با مدیرکل امور ورزشی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی با اشاره به ایجاد زمینه همکاری در جهت توسعه ورزش و تفریحات سالم بین خانواده های کارگری در مناطق آزاد کشور افزود: با توجه به ظرفیت و توانمندی بالایی که هر دو طرف دارند زمینه همکاری در جهت توسعه ورزش و تفریحات سالم بین خانواده های کارگری در مناطق آزاد فراهم است و امیدوارم بزودی با انعقاد یک تفاهم نامه شاهد سرویس دهی بیشتر و بهتر به کارگران و خانواده های ایشان در مناطق آزاد باشیم.
شیری گفت: امیدوارم بزودی با انعقاد یک تفاهم نامه شاهد ارائه تسهیلات بیشتر و بهتر به کارگران و خانواده های ایشان در مناطق آزاد کشور باشیم.
وی در ادامه با ارائه توضیحاتی به نقش مناطق آزاد در اقتصاد و فرهنگ و ورزش جامعه پرداخت و گفت: خوشبختانه در مدت ۴ سالی که جناب آقای زم در شورایعالی مناطق آزاد معاونت فرهنگی دبیرخانه شورایعالی را بر  عهده گرفته تلاش کرده اند با تنظم یک منشور کامل و جامع که به تصویب هیات دولت هم رسیده است کارهای هم عرض و کم اثر را حذف و یک راهکار کلی و جامع را برای مناطق آزاد و نحوه تعامل آن با همه دستگاهها و نهادها  ارائه داده دهد  و الان همه چیز شفاف و روشن است.
دبیر شورای راهبری ورزش دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد کشور افزود: اتفاقا وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی از جمله وزارتخانه هایی است که با شورایعالی مناطق آزاد ارتباطی تنگاتنگ می تواند داشته باشد چرا که بخش زیادی از افراد شاغل در مناطق آزاد ایران را کارگران و خانواده های ایشان تشکیل می دهند.
در ادامه این نشست مدیرکل امور ورزشی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی با قدردانی از توجه مناطق آزاد به مقوله فرهنگ و ورزش کارگران گفت: ما امکانات و تونمندی های خوبی در مناطق آزاد داریم و از طرفی وظیفه صیانت و حفظ سلامتی نیروی کار از وظایف سازمانی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی می باشد.
جواد رمضی افزود: در مناطق آزاد زمینه برگزاری جشنواره های تفریحی ورزشی خانوادگی کارگران به خوبی فراهم است و علاوه براین بایستی به صورت مداوم برای امور تفریحی و ورزشی خانواده های کارگران طرح و برنامه جدید و نو ارائه کنیم که خوشبختانه زمینه این مهم در اداره کل امور ورزشی فراهم شده است.
در این نشست مجید ندیری مشاور عالی فدراسیون کارگری و معاون مدیرکل و کارشناس اداره کل امور ورزشی حضور داشتند مقرر شد یک تفاهم نامه همکاری آماده و پس از امضای معاونت اجتماعی و فرهنگی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی و معاونت فرهنگی و اجتماعی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد  به مرحله اجرا درآید.

همچنین مطالعه کنید:

تزریق ۵۰۰۰ میلیارد نقدینگی به بورس انرژی

به گزارش کسب و کار نیوز ، مصطفی رجبی مشهدی با بیان اینکه این اقدام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.