صفحه اصلی / تمامی امکانات در خدمت زائرین اربعین حسینی

تمامی امکانات در خدمت زائرین اربعین حسینی

مهندس بهمن خسروانی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت:طی این نشست هر یک از ارگانهای مسئول به ارائه گزارش درباره اقدامات صورت گرفته در راستای برگزاری هرچه مطلوبتر ایام اربعین پرداخته و سایر موارد مورد بررسی و برنامه ریزی قرار گرفت.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه :در پی جلسات مستمر ستاد اربعین در استان،جلسه ای در سالن اجتماعات این اداره کل با حضور اعضای ستاد برگزار و کلیه اقدامات و پتانسیل های موجود از ابعاد مختلف بررسی شد.مهندس بهمن خسروانی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت:طی این نشست هر یک از ارگانهای مسئول به ارائه گزارش درباره اقدامات صورت گرفته در راستای برگزاری هرچه مطلوبتر ایام اربعین پرداخته و سایر موارد مورد بررسی و برنامه ریزی قرار گرفت.
خسروانی در خصوص وضعیت موکب ها عنوان کرد: مقرر شد در اسرع وقت لیست تعداد و محل موکب های شناسنامه دار به دبیرخانه معرفی و صلاحیت ایمنی و ترافیکی این اماکن در طول مسیر زوار که توسط ستاد عتبات عالیات مشخص گردیده اند از سوی پلیس راه و این اداره کل مورد تأیید قرار گیرند.
وی افزود:مواردی همچون بررسی و تأیید ایمنی اتوبوسهای اعزامی جهت جابجایی زوار توسط پلیس راه استان و این اداره کل به همراه لیست رانندگان و شماره پلاک ناوگان جهت کمیته استان از دیگر مصوبات این جلسه به شمار می رود.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در خصوص پایانه های مسافربری گفت:پس از نظارت های مستمر اکیپ متشکله ،بررسی نقاط ضعف موجود و اقدامات در راستای بهبودی و رفع مشکلات ، مقرر شد بازدیدهای میدانی تا آماده نمودن کامل این پایانه ها ادامه یابد.
خسروانی افزود:در ادامه جلسه مقرر شد شرکتهای امداد خودرو سایپا و ایران خودرو و هلال احمر،همچنین شرکت پخش فرآورده های نفتی استان نسبت به معرفی تعداد و محل جایگاههای سیار و دائم اکیپ های خود ضمن امکانات موجود در طول مسیرهای زوار ، همچنین معاونت حمل و نقل ترافیک و شهرداری نسبت به تأمین و معرفی جایگاههای پارکینگ اضطراری در سطح شهراقدام تا از پتانسیل های موجود نهایت استفاده مفید معمول گردد.
وی در خصوص ساماندهی مسیر زوار اظهار داشت:جمع آوری و سازماندهی دستفروشان درمحدوده راهها و جاده ها در طول ایام طرح و ممانعت از توقف آنها در اماکن نامناسب با هدف تامین رفاه حال زائرین از جمله اقداماتی است که در رأس کار قرار گرفته است.
خسروانی همچنین اظهار داشت:مواردی نظیر استقرار تراکتور در پارکینگ خسروی و قصرشیرین،نصب یک دستگاه کانکس ثبت سرعت،پیشگیری از قطع کابل فیبر نوری در محور قصرشیرین- خسروی،تشکیل ستاد گمشدگان ، رفع مشکلات آنتن دهی تلفن همراه در برخی از نقاط در طول مسیر،چگونگی توزیع سوخت به موکب ها از دیگر موارد مورد بحث و بررسی این نشست بود.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه در خاتمه افزود:گفتنی است در ایام اجرای طرح، کمیته هایی جهت نظارت بر نحوه کیفیت خدمت رسانی به زائرین تشکیل و نسبت به ارائه خدمات مطلوب همت می گمارند.

 

همچنین مطالعه کنید:

کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت ماه نرخ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.