صفحه اصلی / رفع تصرف ۱۲۴ هزار مترمربع از اراضی ملی استان مرکزی به ارزش ۲۵۰ میلیارد ریال

رفع تصرف ۱۲۴ هزار مترمربع از اراضی ملی استان مرکزی به ارزش ۲۵۰ میلیارد ریال

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی، مجید شارقی با اعلام این خبر گفت: یکی از تکالیف مهم اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی مقابله و رفع تصرف از اراضی ملی است که به همت اکیپ‌های آموزش‌دیده یگان حفاظت اراضی سازمان ملی زمین و مسکن مستقر در این اداره کل اجرا می‌گردد.
وی افزود: طی چند عملیات جداگانه در حدود ۱۲۴ هزار مترمربع از اراضی ملی استان مرکزی به ارزش بالغ بر ۲۵۰ میلیارد ریال در مهرماه امسال رفع تصرف شده که شامل رفع تصرفات فوری و اجرای احکام قطعی دادگاه نیز می‌شود.
مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی اضافه کرد: بیشترین رفع تصرفات از حیث مساحت در مهرماه متعلق به شهرستان خنداب به میزان ۱۰۰ هزار مترمربع بوده که از این حیث شهرستان آشتیان با ۱۹ هزار ۸۸۱ مترمربع در رتبه بعدی قرار دارد.
وی در ادامه بیان کرد: از حیث ارزش ریالی نیز بیشترین آمار رفع تصرفات استان مرکزی مربوط به شهرستان آشتیان به ارزش ۱۰ میلیارد ریال بوده که از این حیث شهرستان محلات با ۴ میلیارد و ۳۲۰ میلیون ریال در رتبه دوم قرار دارند همچنین مجموع ارزش ریالی اجرای احکام قطعی در شهریورماه بالغ بر ۱۱/۹ میلیارد ریال است.

همچنین مطالعه کنید:

بانک جهانی: فقر مطلق در ایران کاهش یافت

به گزارش کسب و کار نیوز ، جدیدترین آمار منتشرشده از سوی بانک جهانی نشان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.