صفحه اصلی / دستگیری باند حرفه‌ای سارقان طلا و کیف

دستگیری باند حرفه‌ای سارقان طلا و کیف

به گزارش کسب و کار نیوز  به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حسین رحیمی بیان داشت: در پی وقوع سرقت‌های به عنف، طلا و کیف در سطح شهر تهران و بازار زرگران به شیوه زورگیری و ضرب و جرح مالباختگان موضوع در دستور کار قرار گرفت.
وی با اشاره به اینکه با توجه به حساسیت موضوع مراتب در دستور کار پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار داده شد افزود:با توجه به بررسی های صورت گرفته مشخص شد که سارقان زورگیر، خریداران و فروشندگان طل و مسکوکات را که از شهر های مختلف کشور به بازار تهران مراجعه و طلاها و سنگ های قیمتی خود را با کیف جابجا می کردند  راشناسایی و آنان را تعقیب و در یک فرصت مناسب با توسل به زور و بعضا مجروح نمودن آنها اقدام به سرقت کیف حاوی طلاجات آنها می کردند.
رئیس پلیس پایتخت عنوان داشت: با پایش های تخصصی صورت گرفته مشخص شد تعدادی از سارقان حرفه ای سابقه دار پس از رهایی از زندان به سرکردگی فردی به نام غلام – ش اقدام به تشکیل باند کرده و علاوه بر سرقت های طلاو کیف به صورت گسترده اقدام به سرقت دلار و ارز خارجی هم می کنند.
سردار رحیمی با اشاره به اینکه با اقدامات اطلاعاتی و تلاش های صورت گرفته ۸ نفر  اعضا این باند دستگیر شدند بیان داشت: افراد دستگیر شده دارای سوابق متعدد کیفری در زمینه سرقت مسلحانه، سرقت به عنف و شرارت هستند.

همچنین مطالعه کنید:

نرخ بهره بین بانکی به ۲۳.۵۲ درصد رسید+ جدول

به گزارش کسب و کار نیوز، طبق آمار بانک مرکزی، میانگین وزنی نرخ بهره بین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.