صفحه اصلی / مایحتاج زائران اربعین با کمک اصناف تامین و ساماندهی می شود

مایحتاج زائران اربعین با کمک اصناف تامین و ساماندهی می شود

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل  از اتاق اصناف ایران، «علی فاضلی» در جلسه هماهنگی برگزاری ستاد اربعین که در اتاق اصناف ایران و با حضور «محمد امامی» معاون اقتصادی استانداری و روسای اتحادیه های صنفی تهران برگزار شد، افزود: از یک اپلیکشن و نرم افزار جدید برای ارائه خدمات بهتر و مطلوبتر به زائران اربعین حسینی استفاده می شود که با استفاده از این نرم افزار بسیاری از مشکلاتی که در سال های گذشته وجود داشت، حل خواهد شد.
وی تاکید کرد: مساله بزرگداشت مراسم اربعین بسیار مهم است و مشکلاتی که در کارها وجود دارد ، هیچ گاه نباید مانع از کمک ما به بزرگداشت مراسم اربعین شود.
رئیس اتاق اصناف ایران تصریح کرد: پارسال کمک های اصناف به برگزاری ستاد اربعین همه را متحیر کرد و امسال نیز با هماهنگی های صورت گرفته و ارسال کمک های نقدی و غیر نقدی اصناف تهران و سراسر کشور ما را در برگزاری هر چه باشکوه تر مراسم بزرگداشت اربعین همراهی خواهند کرد.
فاضلی ادامه داد: اتاق اصناف ایران پارسال برای رعایت حال زائران در مسیر حرکت به کربلا بیش از ۱۰۰ موکب پروانه دار در مسیر نجف تا کربلا مستقر کرده بود که امسال تعداد این موکب ها بیشتر خواهد شد.
رئیس اتاق اصناف ایران اظهارداشت: از زمان مشروطه تاکنون با وجود ناملایمت ها و فشارها بر بازار، اصناف هیچ گاه از روحانیت و مرجعیت فاصله نگرفته اند، شاید امروز هم مشکلاتی در بازار وجود داشته باشد اما بنا نمی‌شود که نخواهیم در مراسم های مذهبی که اعتقاداتمان بر اساس آن شگل گرفته است، شرکت نکنیم.
وی در این جلسه از تمام روسای اتحادیه های صنفی خواست تا در حد وسع مالی اتحادیه و تا جایی که امکان دارد کمک های نقدی و کالایی خود را برای برگزاری باشکوه مراسم اربعین امسال در اختیار اتاق اصناف ایران قرار دهند و خواست کمک های نقدی و غیر نقدی خود را ظرف ۱۰ روز آینده ارسال کنند .
رئیس اتاق اصناف ایران همچنین استفاده از یک اپلیکشن و نرم افزار جدید برای ارائه خدمات بهتر و مطلوبتر به زائران اربعین حسینی خبر داد و گفت که با استفاده از این نرم افزار بسیاری از مشکلاتی که در سال های گذشته وجود داشت، حل خواهد شد.

 

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.