صفحه اصلی / با مدیر شعب استان های اصفهان، قم ، مرکزی و چهارمحال و بختیاری دیدار کردند

با مدیر شعب استان های اصفهان، قم ، مرکزی و چهارمحال و بختیاری دیدار کردند

 
مدیر استانی بانک ایران زمین در دیدار با هیئت رئیسه کانون صنفی خبرنگاران بیان دغدغه های جامعه را از رسالتهای مشترک این دو نهاد دانست و عنوان کرد: رسانه ها دارای جایگاه والایی در جامعه هستند و  می توانند منعکس کننده نکات مثبت و ضعف تلاش های صورت گرفته باشند.
 
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی  بانک ایران زمین ، محمدرضا سبزواری مدیر منطقه ای بانک ایران زمین در ابتدا به تشریح عملکرد بانک ایران زمین پرداخت و با بیان شرایط اقتصادی استان تلاش بانکها در جهت رونق و توسعه بازار کسب و کار را زمینه ساز رشد اقتصادی عنوان کرد.   
 
سبزواری با اشاره به حضور فعال بانکها در حوزه مسئولیت اجتماعی گفت: بانک ایران زمین با پرداختن به موضوعاتی مانند سه شنبه های بدون خودرو، جمعه های بدون پلاستیک و پویش ملی «برای زندگی همین یک زمین را داریم» قصد دارد پاسخگوی دغدغه های مخاطبین خود به عنوان یک مجموعه اقتصادی-اجتماعی باشد. 
 
مدیر منطقه با اشاره به رسالت اصحاب رسانه، اظهار داشت رسانه ها دارای جایگاه والایی در جامعه هستند و  می توانند منعکس کننده نکات مثبت و ضعف تلاش های صورت گرفته باشند. 
 
در ادامه فضل اله سلطانی رئیس انجمن صنفی خبرنگاران و روزنامه نگاران استان اصفهان ضمن ابراز خرسندی از همکاری های صورت گرفته با بانک ایران زمین افزود: فعالان حاضر در انجمن صنفی روزنامه نگاران، اخبار استان را به صورت شبانه روزی  منعکس می کنند و در این زمینه آمادگی دارند با دقت ضمن انجام رسالت خویش حامی و مروج فرهنگ تعامل صحیح با محیط زیست و فعالان این عرصه باشند. 
 
وی با اشاره به حمایت های بانک ایران زمین از اولین جشنواره رسانه های مکتوب و مجازی استان اصفهان افزود: ما بدنبال گسترش حوزه فعالیت در سال آتی در سطح کشوری هستیم و برای نخستین بار  آثار برگزیده جشنواره را منتشر و در اختیار عموم قرار خواهیم داد.
 
مدیر عامل این انجمن صنفی با آرزوی موفقیت برای بانک ایران زمین افزود: مطمئناً سختی های کار اقتصادی و تاثیر های آن در راستای اهداف اقتصاد مقاومتی ستودنی است. 
 
این انجمن در پایان از مدیر استانی بانک ایران زمین به پاس تلاش‌ها صورت گرفته  با اهداء لوح سپاس تقدیر و تشکر کردند.
 

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.